|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@TheE, ik snap hem ook niet meer  |
|
nietmeer
|
*Tapt voor Jive maar een pilsje*
Deze vriend bedoel je?
@Rosalien: ik ben de barman hier. Ik heb net een glas heet water voor je op de bar gezet, en ik heb een lamme arm van de smaakjesbak voor je neus ophouden |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Kom wel terug als het tijd is voor een borrel  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Zjuust  Proost!  Nog een anderhalf uurtje woehoe |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Ja tis altijd wel ergens 5 uur |
|
nietmeer
|
Jive: hm... je bent 10 hele minuten eerder klaar als(of dan?) ik, das niet eerlijk  En Poost |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Jivebunny: Zjuust  Proost!  Nog een anderhalf uurtje woehoe En die 10 min dan?   |
|
Jivebunny
oud moderator
muad, nou nee, maar ik naai em er dan gewoon tussenuit  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Schoonheid: Had je plannen dan?  |
|
Jivebunny
oud moderator
Schoonheid?? Die schoonheid? Kijk maar uit Liz, hij is nou al met andere leden aan het aanpappen  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote Schoonheid: Had je plannen dan?  Huh?   |
|
nietmeer
|
Jive: aaah op die fiets  Best goed idee eigenlijk...  maar anderzijds, was vandaag wel een half uurtje te laat  , maar anderzijds, ik heb toch geen bal te doen   +  +  =  dus.... |
|
Liz87 Erelid
|
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Quote Schoonheid: Had je plannen dan?  Huh?    Hint = Blog  |
|
Jivebunny
oud moderator
Nee, met die auto  Ik was wel op tijd, zoals altijd... maar ik ben altijd wat eerder weg  Ach ja, gisteren ben ik ook tot 21:15 door blijven werken... toen werd ik er door de beveiliging uitgetrapt hehe... Eigenlijk kan ik vandaag wel de middag vrij nemen... jammer dat mijn collega's daar dan waarschijnlijk weer over gaan lopen zeuren  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Kriebeltje.. Zie je blog  |
|
Jivebunny
oud moderator
Geven jullie daluk een feest hier?  |
|
nietmeer
|
Ik heb de laatste tijd nogal de neiging om dankzij een immense stofhoop om m'n kamer ietswat te lang te blijven liggen....
Maar ja, zolang ik maar aan de 36 uur kom heh, en gemiddeld genomen ben ik er toch wel zo'n 40 uur per week... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: @ Kriebeltje.. Zie je blog    Wanneer gaan we trouwen?  |
|
Jivebunny
oud moderator
36? doe je goed dan, ik zit nu en straks ook weer gelijk vast aan een 40 urig contract  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote Liz87: @ Kriebeltje.. Zie je blog    Wanneer gaan we trouwen?  Haha... Uuhm.. Iig binnen kantooruren   |
|
nietmeer
|
Jive: ambtenaar heh  maar alle gekheid op 'n stokkie, bijna ieder lab heeft een 36 urige werkweek. Word geloof ik tot psychisch zwaar werk gerekend... (en die 36 uur kunnen ook in de nacht gemaakt worden...) |
|
Jivebunny
oud moderator
Wel voor 16:00 uur hè, ambtenaren werken maar tot vier... en vrijdag heb ik vrij  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
@ liz: hoi. nee ben niet blijer. heb nog steeds niets gehoord van ex, makelaar en notaris. en ben nog steeds niet klaar met de vertaling van engels naar nederlands... *zucht* |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Jivebunny: Wel voor 16:00 uur hè, ambtenaren werken maar tot vier... en vrijdag heb ik vrij  *Pakt zijn mobiele pocketagenda erbij* Morgen zit ik een beetje vol, evenals het weekend. Zondag heb ik al een bruiloft, maandag ben ik er niet, dus het kan vanaf dinsdag.  |
|