|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Kriebel.. Rennen dus;)  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
@TheE: ik kan je alleen virtueel voedsel aanbieden, maar wat wil je hebben Gitte: je snapt er geen bal van heh  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
@ Gitte, zegt me zo niets...  @ Liz, doe ik toch nog wat aan mijn conditie, maar dan red ik het niet meer om vanavond nog naar huis te gaan...  heb je nog een plekje over?  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Muaddhib: Gitte: je snapt er geen bal van heh  hoe kom je daar nou bij????  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Zwelgje Erelid
Quote Kriebeltje: @ Gitte, zegt me zo niets...  gelukkig maar voor jou. het is een babbelkont. en ooit maatschappelijk werker geweest. |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: @ Liz, doe ik toch nog wat aan mijn conditie, maar dan red ik het niet meer om vanavond nog naar huis te gaan...  heb je nog een plekje over?  De logeerkamer is vrij...;) |
|
nietmeer
|
@TheE: das waar... en als ik je mijn sultana op ga sturen, heb je die morgen pas, dus dat werkt ook niet... hm... Gitte: Quote Gitte: jaja... |
|
Zwelgje Erelid
je hebt wel gelijk hoor Muaddhib. ben beter in genetica. |
|
Theetje
Oudgediende
muad; ik overleef het wel tot ik vanavond eet  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: @ Liz, doe ik toch nog wat aan mijn conditie, maar dan red ik het niet meer om vanavond nog naar huis te gaan...  heb je nog een plekje over?  De logeerkamer is vrij...;) Gezellig...  |
|
nietmeer
|
@TheE: Dan is het goed  Gitte: pfff... genetica, das een van de weinige gedeeltes in de biologie waar ik niet zoveel van weet, en drie keer raden waar ik nu dus veel mee te maken heb....  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hmm, heb zini n morgen  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Wat ga je morgen doen Engeltje? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Zo....dat is lekker.....had werk voor twee dagen mee naar huis genomen, maar heb het nu al bijna af, morgen nog een uurtje en dan is het klaar  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Muaddhib: Gitte: pfff... genetica, das een van de weinige gedeeltes in de biologie waar ik niet zoveel van weet, en drie keer raden waar ik nu dus veel mee te maken heb....  en het is zo makkelijk. je moet het alleen snappen. dominant en resessief. dominant heeft altijd voorrang op resessief. dus als je Xx maal Xx hebt is de verhouding 25 - 50 - 25 en in uiterlijk 75% X en 25% x |
|
nietmeer
|
Hey Lessien  Doe je goed  Gitte: zover kom ik nog wel, maar voeg nu ook eens punt mutaties, deleties, inserts, indels, transpozonen enz. toe... Wat krijg je dan? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: De logeerkamer is vrij...;) Gezellig...  [/quote] Weest welkom;) |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Zwelgje Erelid
@TheE: ben ik helemaal met je eens. had een 10 voor het proefwerk genetica en een 9 voor het examen biologie |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
nietmeer
|
Lessien: verder alles goed? |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ja?  .. Hallo  |
|
Theetje
Oudgediende
Voor bio haal ik niet zulke cijfers, meer 5 en 6, maar genetica en dna dat soort dingen interreseren me wel  |
|