|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Muad Ja hoor, me alleen drie slagen in het rond gewerkt om te zorgen, dat ik morgen van het lekkere weer kan genieten   Morgenochtend maar gelijk afmaken, dan is het weekend voor mij  |
|
nietmeer Erelid
|
Theeeeeeeeeee......Pluppel is er weer  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Ja, vond ik ook al   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Lessien, klinkt goed  Lekker van het niks doen genieten  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
*Is stikjaloers* ik moet nog 2 dagen, en nog 2 hele drukke dagen ook  (morgenochtend een proef inzetten waarvan ik niet weet hoelang die duurt, en ook nog de hele middag vol plannen  ) |
|
nietmeer Erelid
|
@ikkyJa heerlijk hoor.....dacht dat ik een berg werk had meegenomen, maar lijkt er wel op, dat ik thuis harder werk, dan op de zaak....wat ik vandaag heb gedaan, doe ik normaal op de zaak niet   |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
@ Liz, ik moet het vanavond even laten schieten...  Moet nog een presentatie voorbereiden voor morgen, en als ik morgen op tijd wil zijn, moet ik op tijd weg...  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
ik verveel me, iemand nog wat leuks te doen ?  |
|
nietmeer
|
Lessien: het vooruitzicht van een dag extra vrij zijn kan heel motiverend werken hoor  |
|
Pluppel
Oudgediende
Dag Teeen  Dag ikky  Dag Kriebeltje Dag Lessien Dag Muad Dag My-Angel  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote my-angel: ik verveel me, iemand nog wat leuks te doen ?  een handleiding vertalen van engels naar nederlands.  |
|
nietmeer
|
Hey Pluppel  Hoe is't? |
|
nietmeer Erelid
|
muad Dat blijkt maar weer.....ik zag het einde in zicht komen van het werk en dacht.....nog even doorgaan.....netto gewerkte uren van de machinist voor 2007 reken ik morgenochtend nog even uit en het is klaar  |
|
Pluppel
Oudgediende
Goed hè, met jou?  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Lessien, dat heb ik omgekeerd  als ik iets thuis moet doen voor school doe ik het niet, en als ik op school zit wel  Ha Plup!  |
|
Pluppel
Oudgediende
Thee, vertel eens over vroeger  |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
hallo alleemaal zijn dit nu de stamgasten |
|
nietmeer
|
@Pluppel: Uitstekend  Ik werk ook liever op m'n werk hoor (papierwerk dan, rest kan ik niet meenemen), minder afleidende factoren... (alleen WMR dus...  ) @miwen: kan je de barman tot stamgast rekenen? |
|
Pluppel
Oudgediende
Ikky, vertel eens over vroeger  Teen zegt niks  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: @ Liz, ik moet het vanavond even laten schieten...  Moet nog een presentatie voorbereiden voor morgen, en als ik morgen op tijd wil zijn, moet ik op tijd weg...  Ok;) Succes alvast met voorbereiden! Ik ga dr vandoor.. Collega heeft m gepeert, en nu komen er allemaal klanten.. Wat een sukkel zeg! Prettige avond mensen!   Thee   Lessien   Kriebeltje     Gitte  To the rest!  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote my-angel: ik verveel me, iemand nog wat leuks te doen ?  een handleiding vertalen van engels naar nederlands.  |
|
nietmeer
|
Doei Liz, succes met je klanten  |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
muaddhib altijd want ja ze willen ngo wel eens wisselen toch |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Gitte, nee, nou net geen zin in  |