|
nietmeer
|
Hey jongens, kan ik nog een bakkie koffie scoren? Heb een droge strot van 't chatten!  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Cootje68: Hey jongens, kan ik nog een bakkie koffie scoren? Heb een droge strot van 't chatten!  Moet je niet zoveel kletsen  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Pups, ik werk overdag  en heb geen MSN hier... ben eigenlijk alleen ´s avonds online... maar dan ben jij er niet...  |
|
nietmeer
|
 Sorry  |
|
puppy Erelid
|
@Kriebel; ja dan is het familietijd  |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Kriebel; ja dan is het familietijd  Zo is dat! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Haha, ja daar heb ik nog niet zoveel mee te maken.  Maar misschien komt het ooit nog een keer.  |
|
nietmeer
|
Kan natuurlijk ff duren, maar als je ze eenmaal hebt is het genieten geblazen!  |
|
puppy Erelid
|
't mooiste wat er is  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
*gaaaaaap* morgge allemaal. |
|
nietmeer
|
 Hoi Gitte!  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Goedemorgen......zo.....werk is af en nu is het weekend voor me  |
|
nietmeer
|
En een lang weekend ook nog  |
|
nietmeer
|
  Hey Lessien... Bofbibs, mijn werkweek begint vandaag pas!  Ga er vandoor, volgens mij hoor ik nu dat m'n kleine spruit uit z'n verjaardagscoma begint te ontwaken!  Tot later!!! |
|
nietmeer Erelid
|
Heerlijk hoor zwager  .....had werk voor twee á drie dagen mee naar huis genomen, maar thuis ben ik toch productiever dan op kantoor......werk is al af  |
|
Zwelgje Erelid
pfff... nu al weekend Lessien? ik moet vandaag tot 9 uur en morgen nog een dag van 9 tot half 6. en ik wil slapen *gaap* |
|
nietmeer Erelid
|
@Gitte Ja, lekker weekend vieren  .....heb er gisteren wel hard voor moeten werken, maar het is af en heb nu niets meer aan werk liggen  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Cootje68: Kan natuurlijk ff duren, maar als je ze eenmaal hebt is het genieten geblazen!  Ik denk dat inderdaad nog wel even duurt. Maar tegen die tijd zou het inderdaad wel leuk kunnen zijn  EDIT Ho, mijn reactie heeft een beetje lang geduurd... |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Gitte Ja, lekker weekend vieren  .....heb er gisteren wel hard voor moeten werken, maar het is af en heb nu niets meer aan werk liggen  fijn goede morgen en nog bedankt dat je vannacht koffie gezet hebt tijdens de verhuizing   |
|
nietmeer Erelid
|
@HansHeb ik koffie gezet voor je vannacht ???? Ben ik aan het slaapwandelen geweest  |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: @HansHeb ik koffie gezet voor je vannacht ???? Ben ik aan het slaapwandelen geweest  zie mijn blog en alles is duidelijk  |
|
nietmeer Erelid
|
@HansWow.....je droomt over ons   |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: @HansWow.....je droomt over ons   ja gekker moet het al niet worden  |
|
puppy Erelid
|
hoi, ben ik weer  Nog even een bakkie leut (en een sigaretje  ) en dan naar school van mijn manneke... |
|
Zwelgje Erelid
ik ben nog niet wakker. heb net een grote mok koffie gepakt en een sigaret gerookt. en moet nu zo aan t werk. pfff... het leven is zwaar. |
|