|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Jannick: Gitte, was dat van gisteren? Huis?  ja... daardoor slaap ik vanaf maandag al heel slecht. morgge Liz |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hmm.. Sterkte..   |
|
Zwelgje Erelid
dank je. kan ik wel gebruiken. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Sterkte Gitte, dat het in de toekomst wat soepeler mag verlopen.
De toekomst gaat in na het lezen van dit bericht;) |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Sterkte Gitte, dat het in de toekomst wat soepeler mag verlopen.
De toekomst gaat in na het lezen van dit bericht;) Dank je Blend. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hi Jannick!   Hai Gitte, succes en sterkte!  |
|
Zwelgje Erelid
dank je liz. *gaaap* lig bijna te slapen boven mijn toetsenbord. |
|
Blend
Oud Moderator
Gitte Hoor je je bed al roepen??  |
|
Jannick
Oudgediende
Naar je bed toe!   Hoe gaat ie LIzz?  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Jannick... Beetje verrot  Heel erg moe, gestresst, verkouden, keelpijn en BLABLABLA... En met jou dan? |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Gitte Hoor je je bed al roepen??  geestelijk lig ik er nog in, lichamelijk zit ik een kilometer verderop op mijn werkplek. Quote Jannick: Naar je bed toe!   kannie, moet zo een aantal hoofdkantoren van retailketens bellen, vanavond overwerken, straks nog vergadering en de rest wat er Ad Hoc nog tussenkomt |
|
Jannick
Oudgediende
Gaat steeds een stukje beter..   |
|
Blend
Oud Moderator
Gitte Klinkt als een gewone werkdag  Hier is het ook al werken met hetgeen wat er op je pad komt  En het liefst net iets meer  |
|
Zwelgje Erelid
hmmmm... als het goed is, ligt mijn beste vriendin nu op de uitslaapkamer. die is vanochtend geopereerd. |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Gaat steeds een stukje beter..   Blij te horen!!  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Gitte Klinkt als een gewone werkdag  Hier is het ook al werken met hetgeen wat er op je pad komt  En het liefst net iets meer  net iets meer? heel veel meer bedoel je. de algemeen directeur zit nu in China, en belt en mailt aan een stuk door sinds ik om 9 uur binnenkwam. en met ontzettend veel dingen die volgens hem met spoed spoed spoed hoogste spoed gedaan moeten worden. |
|
supernoek Senior lid WMRindex: 826 OTindex: 164 Wnplts: wildervank
|
Hooooooi mag ik een warme choco melk? |
|
supernoek Senior lid WMRindex: 826 OTindex: 164 Wnplts: wildervank
|
ow en een duik bril voor straks ????? |
|
Blend
Oud Moderator
Gitte Ja als die gasten ergens goed in zijn is het wel stress en onrust zaaien  Maar kom op, meer dan je best kan je niet doen. Dus schouders eronder en gewoon doorwerken in een lekker tempo. Niet haasten want dan gebeuren dingen niet goed. En sterkte voor je vriendin  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Gitte Ja als die gasten ergens goed in zijn is het wel stress en onrust zaaien  Maar kom op, meer dan je best kan je niet doen. Dus schouders eronder en gewoon doorwerken in een lekker tempo. Niet haasten want dan gebeuren dingen niet goed. En sterkte voor je vriendin  ach ja de directeur is een energieke limburger... af en toe te energiek. zal haar sterkte wensen namens jou.  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Pfoe, ik bene r weer, even wat illegale bouwtekeningen van mijn appartement verzameld.  |
|
Zwelgje Erelid
foei kriebel! dat mag nie! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Goeiemorgen iedereen  |
|
Blend
Oud Moderator
Gitte Dat zal ze leuk vinden  Geen idee van wie, maar beterschap is altijd leuk  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Gitte Dat zal ze leuk vinden  Geen idee van wie, maar beterschap is altijd leuk  weet het wel zeker. ze is net weer vrijgezel, en door haar ex heeft ze niet veel vrienden meer. just me en nog 2 anderen |
|