|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Kriebel, Ik snap m nog, alleen gaat t niet zo makkelijk...  Hoestie met jou? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, jij woont in de edah?  Nee ik woon toevallig niet in de Edah  ... maar er is wel een Edah waar ik woon  ... Ik stelde de Edah als leverancier...;) Maar laten we er maar over ophouden... voor iedereen gillend naar huis rent...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Wat een gepraat, wie wilt er cola? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hoskeu, ik begon het spoor al enigsinds bijster te raken. En ik zit al thuis, dus dan hoef ik iig niet te rennen (He, dat scheelt  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, ik begon het spoor al enigsinds bijster te raken. En ik zit al thuis, dus dan hoef ik iig niet te rennen (He, dat scheelt  ) Hou op over het spoor... weetje wie het spoor pas bijster zijn??... de NS en prorail  ... |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
@ Liz: Ik ben mezelf aan het opvreten voor de presentatie die ik over 2 uur moet gaan houden...  Maar verder wel goed. Ik probeer mezelf ik leven te houden...  |
|
Jannick
Oudgediende
*Pakt een cola* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Hoskeu, de NS doet zn best maar Prutsrail verpest het... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @Hoskeu, de NS doet zn best maar Prutsrail verpest het... Ander onderwerp voor ik me nog druk ga zitten maken  ...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: @ Liz: Ik ben mezelf aan het opvreten voor de presentatie die ik over 2 uur moet gaan houden...  Maar verder wel goed. Ik probeer mezelf ik leven te houden...  Maar dat is ook niet de bedoeling! Je moet je wel rustig houden natuurlijk  En je kan het heus wel! |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Kriebeltje, tuurlijk kun je dat, we gaan met zijn allen voor je duimen. |
|
Kriebeltje Erelid
|
Hmm, en zeg jij dat ik rustig aan moet doen...  Nee op zich red ik het wel. Ik heb alleen niet zoveel zin in het presenteren. Ik ben meer iemand die zwaar achtergrondwerk doet in samenwerking met een voorgrondfiguur. Maar ik moet het trainen he, dus op zich is het wel goed.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik ga ff een ontbijt klaarbakken   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Hmm, en zeg jij dat ik rustig aan moet doen...  Hihi...Klinkt idd een beetje heel erg dubbel  Maar goed.. Ik bedoel t niet verkeerd.. |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Ik ga ff een ontbijt klaarbakken   Eet smakelijk C!   |
|
Kriebeltje Erelid
|
Nee dat weet ik wel schoonheid  Maar ik doe mijn best om rustig te blijven...  Ik ga nu in ieder geval nog even wat dingen doornemen.  tot laters  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Nee dat weet ik wel schoonheid  Maar ik doe mijn best om rustig te blijven...  Ik ga nu in ieder geval nog even wat dingen doornemen.  tot laters  Heel veel succes!! Doei doei   ;) |
|
Kriebeltje Erelid
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Doei Krieb..   |
|
nietmeer