|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Hoskeu: @Gitte... Als ik het probleem zo zie... - Je kan nu boven je toetsenbord niet wakker blijven... - Je kan savonds in bed niet slapen... *Kraak kraak* (dat gekraak zijn die paar hersencellen van mij die nog werken...) Dan moet je je bed op je werk zetten om in te werken... want dan blijf je wakker.. Je toetsenbord mee naar huis nemen om op te slapen...  zal het mijn baas voorstellen. |
|
nietmeer
|
toevallig een paar dagen geleden bij de chinees geweest?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Valt CNC om de nek* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Oh mijn god  Wat heb ik nou weer misdaan  *rent rondjes* |
|
nietmeer
|
Jannick, heb je weer teveel of te weinig Cola op? |
|
Zwelgje Erelid
ok. ik ga ff roken, koffie halen en daarna bellen met china. |
|
nietmeer
|
nou, ehm... rookse dan maar  En blijf wakker  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
- heeft het zin dat vogels kunnen spraten als mensen
- heeft het zin dat mensen kunnen fluiten als vogels
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Gitte: ok. ik ga ff roken, koffie halen en daarna bellen met china. Als jij ff gaat roken... dan ga ik ff eten... Ik heb brood bij mij... dus ik hoef de chinees niet te bellen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote heraux: - heeft het zin dat vogels kunnen spraten als mensen
- heeft het zin dat mensen kunnen fluiten als vogels
Nee en Nee, als ik vogels zou kunnen verstaan dan zou ik nooit in slaap kunnen vallen 's nachts  |
|
nietmeer
|
|
|
heraux Oudgediende
dan kon je ze wel vriendelijk toe fluiten.. "wilt u even iets verder op roddelen, dank u" toch? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: @heraux: Heeft onzin zin? Heb ik zin in onzin??... |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: heb ik er zin in om te bedenken of jij zin hebt in onzin? hoeveel zin en onzin past in een zin? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote heraux: dan kon je ze wel vriendelijk toe fluiten.. "wilt u even iets verder op roddelen, dank u" toch? Dan kan de e-mail weer afgeschaft worden... herintroducie van de post duif... of de e-meeuw*... * Copyrights Heraux... |
|
Jannick
Oudgediende
E-meeuw is stom. |
|
Jannick
Oudgediende
En ik ben weg, latahh..   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: @Hoskeu: heb ik er zin in om te bedenken of jij zin hebt in onzin? hoeveel zin en onzin past in een zin? Tenzij je een mooie jonge dame van tussen de ongeveer 18 en 28jaar bent... wil ik niet weten of je zin in me hebt  ...  (Sorry... het niveau daalt weer...) |
|
heraux Oudgediende
Quote Muaddhib: @heraux: Heeft onzin zin? zie: dagelijks gekwetter met zeer lage dichtheid die met veel overtuiging wordt uigebraakt - we kunnen niet zonder. |
|
Zwelgje Erelid
china gebeld, meneer niet bereikbaar. mobiel gebeld, meneer neemt op met volle mond en brabbelt iets en gooit hoorn weer op....
waar gaat het heen met de directeuren hedendaags? |
|
heraux Oudgediende
Quote Drukke avondspits door sneeuwval:
ANP
DEN HAAG - Onverwachte sneeuwval heeft dinsdag aan het einde van de middag voor lange files in het zuidwesten van het land gezorgd...
Wie ziet op dit moment vlokjes? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Gitte: china gebeld, meneer niet bereikbaar. mobiel gebeld, meneer neemt op met volle mond en brabbelt iets en gooit hoorn weer op....
waar gaat het heen met de directeuren hedendaags? Chinees niet berijkbaar... dan wordt het sjoarma of pizza als lunch...  |
|
nietmeer
|
Quote heraux:
zie: dagelijks gekwetter met zeer lage dichtheid die met veel overtuiging wordt uigebraakt - we kunnen niet zonder. Onzin heeft dus zin @Hoskeu: ehm..... eew? |
|
Zwelgje Erelid
Quote heraux: Quote Drukke avondspits door sneeuwval:
ANP
DEN HAAG - Onverwachte sneeuwval heeft dinsdag aan het einde van de middag voor lange files in het zuidwesten van het land gezorgd...
Wie ziet op dit moment vlokjes? ik nie, maar waar haal je dit in godsnaam weg???? |
|
heraux Oudgediende
innige zinnen buiten zinnen het kloppend exact op maat niet matig toch overtuigend heeft zin zijn grens geraakt enkele ogen blikken heen en weer is daar het enige zinnige woord
buiten zinnig verliefd
|
|