|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Hoskeu: Quote Gitte: china gebeld, meneer niet bereikbaar. mobiel gebeld, meneer neemt op met volle mond en brabbelt iets en gooit hoorn weer op....
waar gaat het heen met de directeuren hedendaags? Chinees niet berijkbaar... dan wordt het sjoarma of pizza als lunch...  italië en turkije zijn ook onbereikbaar door sneeuwval hoorde ik.  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
HieroWaarschijnlijk een verlate 1 april grap |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Oh, ja, hier sneeuwvlokjes, onee, er lopen wat droogkloten uit mijn klas buiten..   |
|
nietmeer
|
Quote heraux:
Wie ziet op dit moment vlokjes?
ehm, misschien heeft dit er iets mee te maken? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote heraux: Quote Drukke avondspits door sneeuwval:
ANP
DEN HAAG - Onverwachte sneeuwval heeft dinsdag aan het einde van de middag voor lange files in het zuidwesten van het land gezorgd...
Wie ziet op dit moment vlokjes? Er wordt wel eens beweerd dat ik ze zie vliegen... maar dan zal dit wel de uitzondering op de regel zijn...  |
|
Jannick
Oudgediende
Heraux: Bijgewerkt 20:12 6 februari 2007 Gepubliceerd 15:30 6 februari 2007 Dat vind ik knap..  |
|
Zwelgje Erelid
Quote heraux: HieroWaarschijnlijk een verlate 1 april grap geplaatst op 6 februari.... |
|
nietmeer
|
Quote heraux: HieroWaarschijnlijk een verlate 1 april grap dagtekening: 6-2-2007... hm... |
|
Zwelgje Erelid
Quote Muaddhib: Quote heraux:
Wie ziet op dit moment vlokjes?
ehm, misschien heeft dit er iets mee te maken? erm.... kan. |
|
Jannick
Oudgediende
Oke, Heraux is gek..  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Gitte: Quote Hoskeu: Quote Gitte: china gebeld, meneer niet bereikbaar. mobiel gebeld, meneer neemt op met volle mond en brabbelt iets en gooit hoorn weer op....
waar gaat het heen met de directeuren hedendaags? Chinees niet berijkbaar... dan wordt het sjoarma of pizza als lunch...  italië en turkije zijn ook onbereikbaar door sneeuwval hoorde ik.  Griek??... zuidamerikaans steakhouse??... mexicaan??... |
|
Jannick
Oudgediende
Was ze maar hier..  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Hoskeu:
Griek??... zuidamerikaans steakhouse??... mexicaan??... nog niet geprobeerd. |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Gitte, graag de quote's een beetje inkorten..  Quote Muaddhib: hm... lovesick? Nee, ik mis Anouk..   |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
hallo meneer de barman |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Mensen ik gaat er weder vandoor   Het is tijd om de mouwen uit mn handen te steken |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Gitte, graag de quote's een beetje inkorten..  Quote Muaddhib: hm... lovesick? Nee, ik mis Anouk..   Lovesick dus  |
|
Zwelgje Erelid
sorry jannick |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
haha ik ben denk ik versaafd ga in de pauze wmr doen dan ben je verslaaf he |
|
Jannick
Oudgediende
Doei CNC.. Werkse......  Maakt niet uit Gitte, maar soms is het vervelend..  ;) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Gitte: Quote Hoskeu: Quote Gitte: Quote Hoskeu: [quote=Gitte]china gebeld, meneer niet bereikbaar. mobiel gebeld, meneer neemt op met volle mond en brabbelt iets en gooit hoorn weer op....
waar gaat het heen met de directeuren hedendaags? Chinees niet berijkbaar... dan wordt het sjoarma of pizza als lunch...  italië en turkije zijn ook onbereikbaar door sneeuwval hoorde ik.  Griek??... zuidamerikaans steakhouse??... mexicaan??... nog niet geprobeerd.[/quote] Ja Gitte... kort die quotes nou eens een beetje in  ... Schandalig... die jeugd van tegenwoordig ook altijd  ...  (Sorry Jannick... ik zal er volgende keer aan denken...  ) |
|
Zwelgje Erelid
Quote Jannick: Doei CNC.. Werkse......  Maakt niet uit Gitte, maar soms is het vervelend..  ;) heb het aangepast |
|
nietmeer
|
@miwen: alleen tijdens de pauze naar WMR?  Werkse CnC  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Hoskeu: Ja Gitte... kort die quotes nou eens een beetje in  ... Schandalig... die jeugd van tegenwoordig ook altijd  ...  zo jong ben ik niet meer hoor. |
|