|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
@gitte wat maakt het uit het leven gaat door als het leven door gaat   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote miwen: haha ik ben denk ik versaafd ga in de pauze wmr doen dan ben je verslaaf he Nee... dan ben je aankomend verslaaft... Als je in de pauzes juist geen WMR meer gaat doen... dan ben je verslaaft... |
|
oke daar heb je ook wel weer gelijk in ff snel een jonkel roken |
|
mrr ik moet weer aan de bak
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
nietmeer
|
Werkse Miwen en doei Jannick  Quote Hoskeu: Nee... dan ben je aankomend verslaaft... Als je in de pauzes juist geen WMR meer gaat doen... dan ben je verslaaft... hm... dan ben ik geloof ik officieel verslaafd... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Gitte: Quote Hoskeu: Ja Gitte... kort die quotes nou eens een beetje in  ... Schandalig... die jeugd van tegenwoordig ook altijd  ...  zo jong ben ik niet meer hoor. Tsjonge... die ouwe vrouwen van 26 ook altijd  ...  Dan ben ik zelf ook bijna oud  ... ik hou het gewoon op jonge dame hoor  ...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: Ik ga naar mijn oma.. Doei allemaal!    Zeg Jannick waar ga je heen??... - Jannick gaat naar oma koekjes brengen... in het bos... in het bos... Dag Jannick... EDIT: Pas op voor de grote boze wolf ... |
|
nietmeer
|
Pas op voor de grote boze wolf Hoskeu  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Heujjjjj! Tis nog vroeg, maar ik geef alvast een rondje hehe. Dinsdag lekker contract tekenen bij den nieuwe baas. Ik heb er zin in!
Doe mij maar een biertje! |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Goedemorgen iedereen  , ben net maar eens opgestaan  .. nadat ik 2 uur en 20 minuten had gebeld  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: Pas op voor de grote boze wolf Hoskeu  Nouja zeg  ... zo groot en boos ben ik toch ook weer niet??  ... "-Zeg Hoskeu waarom heb je van die grote tanden??... Uhmmm... nou... dat komt... omdat...  " |
|
nietmeer
|
Hey Jive, gaat goed met je dus  *Zet de tap aan* *tapt een liter schuim* *gooit schuim weg* *tapt biertje* *geeft biertje aan Jive* *verdwijnt zelf* Ik ga pauze houden, spreek jullie later Hey Queen, doei Queen   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: Heujjjjj! Tis nog vroeg, maar ik geef alvast een rondje hehe. Dinsdag lekker contract tekenen bij den nieuwe baas. Ik heb er zin in!
Doe mij maar een biertje! Gefeliciteerd!!!!!  Toch wel een baan in de goede branche he??  ... |
|
Jivebunny
oud moderator
Eet smakelijk Muad!  Gaat zeker goed hehe, hoorde net ook nog eens tevreden geluiden uit het kantoor van de baas komen, dus ik zal niet eens met ruzie o.i.d. weg hoeven gaan haha. Niet dat ik er echt angst voor had, maar had wel het gevoel dat ik er nog meer uit had kunnen halen qua prestaties  Ach jah, genoeg reden tot feest voor mij dan  *proost* @Hoskeu, nee, het gemeente-ambtenarenschap duurt nog even voordat ik daar deel uit zal mogen maken haha  Misschien wel nooit. Maar het is wel handig om als je dan toch gaat twee-verdienen, je vrouw bij de gemeente werkzaam te hebben. Makkelijk qua tijden enzo  |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik ben eten... dag dag..  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
jeetje heb helemaal kramp in mn arm van t bellen  |
|
Jivebunny
oud moderator
Haha, ik ken dat hihi... irritant is dat. Spannend gesprek dus?  Of gewoon ontiegelijk lang  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Jive, een heel leukk gesprek  met iemand uit limboland  .. moet ik nog meer zeggen of heb je em al door  |
|
Jivebunny
oud moderator
Steekt ie?  Heeft ie een angel?  hehe Edit: Hmm honger! tot straks!  |
|
nietmeer
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
*Hoskeu pakt een papiertje en een pen en schrijft*
"Sorry Cootje... we zitten te lunchen... We mogen niet praten met volle mond..." |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Halloo   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
/\- - //\= @ = -= \\= |
|
Little Queen
Oudgediende