|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
 voor cootje. niet huilen! |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Jannick Dat is dat grote winkelcentrum....weet je wel, die jullie daar niet hebben   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Cootje..  ;) |
|
Jannick
Oudgediende
Quote LessienElensar: Jannick Dat is dat grote winkelcentrum....weet je wel, die jullie daar niet hebben   Grmbl.. Ze hebben hier trouwens óók die sla..  .. We vinden ze allebij heel erg lekker..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Cadeautjes  was echt gezellig, en mijn omelet was lekker  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik ben zo blij dat ik via my angel kennis heb gemaakt met WMR   |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Dus jullie zitten ook lekker te genieten van de heerlijke sla  |
|
nietmeer
|
Quote Gitte:  voor cootje. niet huilen! Dank je Gitte! |
|
Jannick
Oudgediende
Quote LessienElensar: Dus jullie zitten ook lekker te genieten van de heerlijke sla  Ja, en ik heb hier (nouja, nog niet) iets voor jullie..  .... Quote Little Queen: Ik ben zo blij dat ik via my angel kennis heb gemaakt met WMR   En ik ben blij dat ik op 5 januari 2006 mij heb mogen aanmelden bij WMR, ben nog een van de oudste actieve leden, De acht voor me komen nog wekelijks of om de 2 weken kijken, ik moet er niet aan denken dat ik maar 1 keer per week hier kan komen..  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Jannick
Oudgediende
|
|
nietmeer Erelid
|
Oehhhhhh, ben gek op cadeautjes......al geef ik ze eigenlijk meer aan anderen, dan dat ik ze zelf krijg   |
|
nietmeer
|
Nou, je laatste kadootje wat je gekregen hebt (van Thee) is toch Super geweest om te krijgen! |
|
Jannick
Oudgediende
Lessien, dat weet ik...........  |
|
nietmeer Erelid
|
@CootjeJa, dat klopt, ben er ook heeeeel erg blij mee, geeft toch aan dat ik iets goed doe  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zonder WMR en My Angel had ik nooit Ikke kunnen leren kennen..  |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: @CootjeJa, dat klopt, ben er ook heeeeel erg blij mee, geeft toch aan dat ik iets goed doe  Je bent blijkbaar een Kanjer  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
lessien heeft iets niet heel erg verstandigs gedaan  mij haar psp laten zien met een cool spel  ben nu verslaaaafd   |
|
nietmeer Erelid
|
Cootje
Valt wel mee hoor, ben gewoon mezelf, niets bijzonders..... |
|
nietmeer Erelid
|
Thee Dan laat ik je dat spel voor de PS2 maar niet zien, dan kom je helemaal niet meer van de bank af   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote LessienElensar: Thee Dan laat ik je dat spel voor de PS2 maar niet zien, dan kom je helemaal niet meer van de bank af      |
|
nietmeer Erelid
|
Jannick Bij jou was het meer de laptop dan de PS2   |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Cootje
Valt wel mee hoor, ben gewoon mezelf, niets bijzonders..... Dat is voor sommigen al heel veel waard! |
|
nietmeer Erelid
|
@CootjeIk ben er gewoon voor degene die het nodig heeft en probeer ze te helpen waar het kan, voor sommigen is dat zeker heel veel waard, voor mij is het iets vanzelfspekends om dat te doen, zo zit ik nu eenmaal in elkaar. |
|