|
nietmeer
|
Prettig paasweekend  Laters  ik ga er ook weer vandoor, lekker vroeg klaar vandaag  Sayanora (japanse bui vandaag...) |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
nee nee ohayoo  ik neem een leuk boekje mee waar veel basis japanse dingen instaan naar de bowling (heb ik hier gekocht voor mn zus eigenlijk, staan ook veel leuke plaatjes in), moet je ook maar eens inkijken dan  ook heb je wel eens dat mensen het overdreven gaan zeggen of gaan benadrukken dat je er zoveel o's achter kan plakken als je wilt  overigens eindigen alle japanse woorden op een klinker, behalve een paar uitzonderingen die dan vaak op een N eindigen. Dat is mijn les van vandaag  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
als ik dan toch bezig ben  jaa-ne of mata-ne word veel vaker gebruikt voor doei  sayonara vertaalt zich meer als goedendag, en dat zeg je in Nederland toch ook niet veel he?  de andere 2 vertalen zich meer als doei en later |
|
apie
winnaar PW 06
 WMRindex: 445 OTindex: 682 S |
konichi wa tim-kun |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Pasen..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik haat het als ik onvolledig wordt ingelicht, blijkt er hier een slot kapot te zijn wat expres gedaan is, maar mij niet verteld is   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Nou, ik ben terug uit groningen mensen... het was daar niet te doen, ik kon zowat crowd surfen daar, 180.000 mensen op de been  |
|
Jannick
Oudgediende
@TheE, wat voor soort slot? Waar ben je nu dan helemaal? Ik volg het niet... Hoi CNC..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
hoi jannick   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote:  |
|
Theetje
Oudgediende
@Jannick; ik zit momenteel in een natuurvriendenhuis van het Nivon (een nederlandse reisorganistatie) die beheren een tig aantal huizen, waaronder het huis waar ik nu zit. Gasten kunnen hier een kamer reserveren. Ze moeten zelf koken, zelf corvee doen enzo. Ik zorg er dit weekend voor dat ze hun eigen kamer krijgen, weten waar de keuken is, hoe alles werkt etc. Nou hebben we hier ook minder valide kamers, met een aangesloten badkamer (de rest van de kamers deelt douches en toiletten) En nu blijkt dat van 2 van de 4 minder valide kamers de sloten stuk zijn gedraaid richting de badkamer, je kan via de badkamer naar de andere kamer... en daar zit nu een gezin wat volledig valide is met 2 jonge kinderen, die kan je niet samen in 1 2 persoons kamer leggen, dus een beetje vervelend... |
|
Jannick
Oudgediende
Raar, en Elro en Less?! Zit je daar vaker?!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Heb je het probleem al gerapporteerd bij Nivon? |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Hallo, ik ben er weer... Is hier nog wat te beleven?  |
|
Jannick
Oudgediende
KRIEBELTJEE  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hey scrubble  Nee hier is niks te beleven, hopeloze bende  |
|
Theetje
Oudgediende
@Jannick; ik zit hier met mijn oma 2 keer per jaar, vrijwillig. en ben dus nu een weekendje niet bij elro en lessien  @cnc; ben nu druk bezig met het bellen van de technische dienst enzo... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: cnc; ben nu druk bezig met het bellen van de technische dienst enzo... Lees: Geen goed bereik |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Jannick: KRIEBELTJEE  Beetje overdreven...  Quote Cee-N-Cee: Hey scrubble  Nee hier is niks te beleven, hopeloze bende  Tja, Kikker, daar is niets aante doen. Dan ga ik maar weer  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Theemonster: @Jannick; lees: niet aanwezig    *Wat is hij blij dat hij in de bewoonde Achterhoek is* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@TheE"Welkom bij de hotline van de technische dienst. Voor problemen van technische aard, toets 1. Voor problemen van andere aard, toets niks, de lijn word automatisch verbroken. U toetste 1: Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld AUB" *een zwijmelend nummertje begint te spelen* *20 minuten later* Wij hebben nog steeds geen medewerker voor u vrij, hij heeft rookpauze, belt u morgen AUB terug" *piep piep piep* |
|
Kriebeltje Erelid
|
@ Sisi: je vergeet te vermelden dat het 1,30 per minuut kost...  |
|
Theetje
Oudgediende
cnc; nee hoor, het is een behoorlijke kleine organistatie om dit huis heen, speciale technische dienst voor dit huis, dus gewoon bellen naar een huis nummer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kriebeltje: @ Sisi: je vergeet te vermelden dat het 1,30 per minuut kost...  Dat vermelden ze het liefste pas op de telefoonrekening  |
|