|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Jannick: Je hebt toch al een 9,9 voor Spaans..  Voor Spaans ja..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
lalalal, en dan is het weer rustig  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Theemonster: lalalal, en dan is het weer rustig  En nu ga ik ook.. (Echt!!) Ik ga nu echt ff leren  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Jannick
Oudgediende
Oh, Doei Thee..  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Woei! net gehoord van de grote baas die in china zit dat we allemaal het pand moeten verlaten om 4 uur. aangezien het goede vrijdag is! Wat is het toch ook een lieverd he? |
|
Jannick
Oudgediende
Aaaahw, wat een lieverd...  |
|
Zwelgje Erelid
jaaaaa... je moet hem alleen vanaf half 5 vermijden als hij hier is. aangezien hij dan een gesprek met je aangaat van minstens 1,5 uur. |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
dat zal sowieso niet moeilijk zijn als hij er niet is lijkt mij  |
|
Zwelgje Erelid
pffff.... het is een limburger die graag veel en uitgebreid praat. dus als hij iets wil zeggen draait hij er eerst ruim een uur om heen voor het je duidelijk wordt wat hij wil zeggen en dat hij dat ook in 1 zin had kunnen zeggen. |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Goedendag en hallo..   |
|
Tim-kun Erelid
|
heb ik gelukkig minder last van, mijn baas is een engelsman, gaan alleen weleens na het werk met een paar andere buitenlandse collegas een hapje eten en wat drinken |
|
Zwelgje Erelid
hoi pluppel |
|
Zwelgje Erelid
Quote Tim-kun: heb ik gelukkig minder last van, mijn baas is een engelsman, gaan alleen weleens na het werk met een paar andere buitenlandse collegas een hapje eten en wat drinken beter! ruilen? |
|
Pluppel
Oudgediende
Alles in orde?  , Ik bedoel : Alles goed?  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Pluppel: Alles in orde?  , Ik bedoel : Alles goed?  Plakband! |
|
Tim-kun Erelid
|
nah jij mag lekker je limgurger houden  die vind jou vast toch wel interessanter om mee te praten dan mij |
|
nietmeer
|
Ohayo  (môge...  ) |
|
Pluppel
Oudgediende
Plakband. Jannick!.. I  Plakband  |
|
Tim-kun Erelid
|
goeiemorgen? net pas wakker?  (met 2 o'en btw  ) |
|
nietmeer
|
@tim: nee hoor, bij mij is het altijd ochtend  (en daar zijn ze geloof ik nog niet helemaal over uit... Heb voor Ohayo wel 6 verschillende manieren gezien om het te schrijven... Wel een voordeel van Romanji, bijna niemand weet precies hoe je alles schrijft) Ben er overigens maar een minuut of 10... dan ben ik vrij  |
|
Tim-kun Erelid
|
je zou het inderdaad wel met 1 o kunnen doen en mensen weten dan ook vast wel wat je bedoelt, maar uit ervaring weet ik dat hier verder iedereen wel 2 o's gebruikt, op tv, in boeken enz. maar het kan wel ja  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Tim-kun: nah jij mag lekker je limgurger houden  die vind jou vast toch wel interessanter om mee te praten dan mij ligt eraan.... als het over ICT gaat wel, als het over familie gaat ook, en als het over werk gaat met iedereen wie maar wil luisteren. |
|
nietmeer
|
2o's trouwens, is 't dan Oohayo of Ohayoo  (eerste toch?) |
|
Zwelgje Erelid
maar ik ga afsluiten hiero. misschien dat ik nog ff online kom als ik thuis ben, anders ben ik te bereiken via MSN of ICQ (te vinden op mijn PP) laterz allemaal en alvast prettige paasdagen/weekend. |
|