hr
jaargang -25 - laatste artikel 31-7 18:00 - 78197 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 425 426 427 [428] 429 430 431 471 472 473 474

20-04-07 12:26:57
nietmeer
@Luna,

1 in een greep nemen kan nog maar ik heb nog geen zelfverdediging gehad dus kan ik alleen nog wat combo's uitdelen. :ja

20-04-07 12:27:23
Luna
Moderator

WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ja, dan leer je dat nog wel..is echt leuk :D

20-04-07 12:27:38
nietmeer
@Luna,

lekker belangrijk, ze mogen er achter komen maar het was ook 'zelfverdediging' want hij deelde de eerste klap uit!

20-04-07 12:28:10
nietmeer
@Luna,

ik tril nog wel een beetje na, had die klap niet verwacht :S

20-04-07 12:29:44
Luna
Moderator

S
Ja, maar ik wil alleen maar zeggen dat ze best zwaar testen op zelfbeheersing...mijn zwager heeft zulke testen nog steeds en mijn broertje, die in de beveiliging zit in de gevangenis krijgt het zelfs :)

Mij maakt het verder niet uit,hoor..vind sowieso dat politie veel harder meot gaan optreden :P

20-04-07 12:30:13
Theetje
Oudgediende

WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
aimed; onlogisch dat je nu je nog geen agent nog "lol" kan trappen, maar als je straks betaald krijgt niet meer? beetje dubbel naar mijn gevoel, maar dat zal wel aan mij liggen :nee

Je gaat een voorbeeldsfunctie vervullen, een beetje dubbel als je zelf voor je ervoor betaald kreeg je niet aan de regels hield. Je wordt een ambtenaar, een man van de wet, een wetsdienaar, die moet de wet volgen, ook buiten kantooruren om en het lijkt mij dat als je in opleiding bent je je ook aan de regels moet houden, net als ieder ander, maar jij net iets meer, omdat jij de wetsdienaar wordt. En dat ze je in gorinchem nog niet als oom agent herkennen wil nog niet zeggen dat je je niet aan de regels hoeft te houden... Heel simpel: Als mijn ouders van huis zijn moet ik toch ook gewoon me normaal gedragen?

20-04-07 12:30:23
Luna
Moderator

S
Quote aimed:
@Luna,

ik tril nog wel een beetje na, had die klap niet verwacht :S

Is ook best eng, straks leer je precies hoe je daar mee om moet gaan :)

20-04-07 12:33:05
nietmeer
@TheE,

gelijk heb je maar zoals ik zei: ik laat me verdomme niet slaan en zeker niet door een paar macho's die zo stoer zijn om een vrouw te slaan die zichzelf niet kan verdedigen, en zoals ik zei: HET WAS ZELFVERDEDIGING, want ik kan er niet 1 in een houdgreep nemen en van de ander klappen gaan ontvangen!!! dat is pas onlogisch!!!

20-04-07 12:37:04
Theetje
Oudgediende

T
aimed; je werd geduwd.. en naar aanleiding daarvan druk je er 1 op de grond... Iemand op de grond drukken om een duwtje? je had waarschijnlijk geen klap ontvangen als je hem niet op de grond had geduwd denk je niet? Kijk dat je die kerel die jou geslagen heeft een trap heb verkocht, oke, dat begrijp ik, maar waarom in eerste instantie die ander op de grond duwen? en de redenatie: "ik laat me verdomme niet slaan en zeker niet door een paar macho's die zo stoer zijn om een vrouw te slaan die zichzelf niet kan verdedigen" laat niet echt zien dat het zelfverdedinging is. En ik weet natuurlijk niet hoe die vrouw/ dat meisje er onder was. Maar even aan die jongens vragen of ze normaal konden doen, en desnoods, desnoods, de "echte" politie erbij halen. Maar nu speel je voor eigen rechter...

je had niet terug moeten duwen, dan had je geen knal tegen je schouder gehad, had je niet die kerel op de grond gelegd en ook niet die klap tegen je oog gehad.. Sorry, maar ik vind jouw eigen stomme schuld en je gaf het slechte voorbeeld voor andere.

20-04-07 12:41:14
NeaRoW
Erelid

WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Je had hem moeten proberen weg te houden van dat meisje... als ze dan iets hadden gedaan had je toestemming om ze plat te leggen...

20-04-07 12:41:39
nietmeer
@TheE,

als je even omhoog scrollt, zul je kunnen zien dat ik een duw kreeg, terugduwde en een knal kreeg.

Jij zou waarschijnlijk eerst vragen waarvoor dat was, maar zo zit ik niet in mekaar en omstanders vonden dat ik het goed aanpakte omdat het jongeren waren die niet echt onbekend waren met dat soort dingen. Hopen dat ze hun lesje geleerd hebben!!!

edit: dus jij zou een duw accepteren, een tweede duw accepteren en zelfs een derde duw accepteren, ik niet!!!!!!

20-04-07 12:44:51
Enkie
Oudgediende

WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Fokjesdepokjes, dr zitten een paar jochies me ontzettend te irriteren hier (6)(6)

20-04-07 12:45:35
nietmeer
@Enkie,

doe er wat aan, zou ik zeggen ;)

20-04-07 12:46:24
Enkie
Oudgediende

WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Nee ik ben niet bepaald met huiswerk bezig waar ik bij gestoord kan worden, dus ik heb geen recht van spreken :|

20-04-07 12:46:38
Theetje
Oudgediende

T
omstanders vinden zoveel goed...

(heb je mijn toegevoegde deel gelezen?)

Mensen leren hun lesje niet door een klap te krijgen, want dan zou jij nu je lesje hebben geleerd nooit meer iemand aan de grond te leggen.... En dat heb je niet toch? Mensen leren hun lesje door met justitie in aanraking te komen, door een straf te krijgen, niet door 2 dagen met pijn te lopen, echt niet.. Hoe barmhartig je jezelf mag vinden, ik vind dat je stom bezig bent geweest... Wat nou als jij over een paar maanden in uniform langs die jongens loopt? zullen ze je niet onwijs uitlachen? zullen ze niet je na gaan roepen met: jij kon je gemak niet houden, jij mishandelde mij. Dan ben jij degene met problemen Aimed, want jij kan dan niet aantonen dat het zelfverdedeging was. Jij hebt dan een probleem, terwijl als je nu zo verstandig was geweest om de politie erbij te roepen, dan waren die jongens degene met het probleem.

Bovendien hadden die jongens en dat meisje ruzie, althans, ze waren aan het bekvechten, misschien was het meisje degene die begonnen was? misschien was het meisje degene die de jongens verot schold, weet jij veel, wie weet had zij 1 van de twee al een klap of een schop verkocht, of heel sneaky haar hak (als ze hakken aanhad) op de voet van 1 van die jongens gezet?

20-04-07 12:50:14
nietmeer
@TheE,

zo te horen heb jij nooit met dit soort dingen te maken gehad.

1. het was zelfverdediging, er stonden zeker wel 7 mensen in de buurt die het zagen gebeuren.

2. Zelfs al was het meisje begonnen, je geeft een meisje geen klap! zeker niet als je met 2man bent

20-04-07 12:57:25
Theetje
Oudgediende

T
Quote aimed:

2. Zelfs al was het meisje begonnen, je geeft een meisje geen klap! zeker niet als je met 2man bent

uuh? een meisje is minder dan een man? ach joh, vandaar dat er zo weinig vrouwen bij de politie zijn, jullie vinden ze vast niet sterk genoeg? Stel je voor, ik ben sterker dan jou, onee, wat erg, nu moet jij toch maar voor mij opkomen? Nee dankje! Een meisje kan zichzelf heus wel handhaven hoor, vooral op klaarlichte dag. En volgens mij is een meisje wel zo verstandig om gewoon weg te lopen en niet de confrontatie op te zoeken, terwijl de meeste mannen, waar jij een uitstekend voorbeeld van bent, die denkn: ow, wat zielig, dat meisje, die kan vast neit voor zichzelf opkomen, ow, nou dan moet ik maar even stoer doen.

Wees stoer, doe is niet zo populair, meisjes/vrouwen/mensen van het vrouwelijke geslacht kunnen heus voor zichzelf zorgen en heus wat pijn verdragen (waarom zouden wij ander bevallen) En mannen? die doen stoer en denken dat vrouwen niets zijn. Weet je wat stoere mannen zijn? mannen die kunnen aangeven en zeggen dat zij niet altijd zullen opkomen voor een meisje/vrouw omdat die net zo goed als ieder ander voor haarzelf moet opkomen.

Denk jij nou echt dat wij morgen op het nieuws hadden gehoord dat er een lijk gevonden was van een vrouw die in Gorinchem in elkaar geslagen was door 2 mannen. Nee hoor, het was gewoon losgelopen, er waren geen gewonde gevallen, behalve die ene klap die zij heeft gekrgen, maar dat had ze ook wel overleefd als jij niet zo stoer had gedaan

20-04-07 12:58:49
nietmeer
stoer? ik noem dat niet stoer zijn, ik hielp alleen iemand die in de minderheid was!

20-04-07 12:59:02
Andreesie
Oudgediende

WMRindex: 1.051
OTindex: 44.631
en thee heeft het nog steeds niet goed gelezen...
EERST kreeg Aim een klap, TOEN legde Aim die kl**tvi**l op de grond
snap je het NU?

20-04-07 12:59:03
nietmeer
Ok, jullie meningen zijn bekend, now kiss and make up.

20-04-07 13:01:10
Andreesie
Oudgediende

WMRindex: 1.051
OTindex: 44.631
*) ;)

20-04-07 13:01:46
Theetje
Oudgediende

T
@Andreesie; jij leest niet goed:
Quote Theemonster:
je had niet terug moeten duwen, dan had je geen knal tegen je schouder gehad, had je niet die kerel op de grond gelegd en ook niet die klap tegen je oog gehad.. Sorry, maar ik vind jouw eigen stomme schuld en je gaf het slechte voorbeeld voor andere.

aimed; een vrouw is niet altijd in de minderheid, een vrouw kan heus voor zichzelf opkomen, echt waar, en dat zal je maar moeten accepteren

Maar ik heb het met Kpuc eens, wij worden het nooit eens, so i rest my case.

20-04-07 13:03:15
nietmeer
@TheE,

eens worden we het zeker niet, want het soort jongeren die ik daar zag staan zijn niet het soort jongens die een meisje zomaar laten gaan. En ik help (bijna) altijd iemand die in de minderheid is.

20-04-07 13:03:54
Luna
Moderator

S
Thee, weet je al iets over de uitslag :)

20-04-07 13:05:56
Brie
Erelid

WMRindex: 666
OTindex: 4.373
Hoii, ik ben d'r ook weer :):w

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 425 426 427 [428] 429 430 431 471 472 473 474

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven