|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Gitte: niveau daalt drastisch hier, zo erg zelfs dat mijn draadloos netwerk eruit vloog Signaalniveau hoop ik dan toch  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Jivebunny: Alleen als het FSC gekeurd is hoor!  Whahahaha, Thee, onze geautomatiseerde slapende zaag  Edit: verdorie, zit ik weer op mn eigen account, nja  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote my-angel: @nono, koffer op wieletjes  Jaaa haha dat kan ook  Dan kunnen jullie samen er KNUS in zitten  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Jive, erm... nee, ook het niveau van praten |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik snurk niet  nouja, misschien wel door mijn keelontstekking...  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Jivebunny: Alleen als het FSC gekeurd is hoor!  Whahahaha, Thee, onze geautomatiseerde slapende zaag  Edit: verdorie, zit ik weer op mn eigen account, nja  Ik ook weer op de mijnes  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Theemonster: ik snurk niet  nouja, misschien wel door mijn keelontstekking...  Nou, dan moet de rest maar oordoppen in doen  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Gitte: Jive, erm... nee, ook het niveau van praten He, jammer dat dat een dergelijke invloed heeft op uwen draadloze verbinding!  Kom op menschen, Gitte wil niet van het internet losgeslagen raken, niveau dus een beetje!  |
|
Jivebunny
oud moderator
Oh ja, ik lust nog steeds wel een wortelbiertje eigenlijk! Heeft er iemand bardienst? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Zie je , niveau daalt ook zonder mij  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Jivebunny: Quote Gitte: Jive, erm... nee, ook het niveau van praten He, jammer dat dat een dergelijke invloed heeft op uwen draadloze verbinding!  Kom op menschen, Gitte wil niet van het internet losgeslagen raken, niveau dus een beetje!      Mijn enige contact met nederlanders op mijn werk buiten oervervelende collega's |
|
Theetje
Oudgediende
owja, ik sliep *doet snel haar hoofd weer op haar kussen* @jive; de dokter zei dat ik goed naar mijn lichaam moet luisteren en gezond en goed moet eten, maar ik heb nooit trek  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Gaat naast Thee liggen* |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Zwelgje Erelid
hai Jannick. ook moe? |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Luna: Zie je , niveau daalt ook zonder mij  Je hoeft tegenwoordig alleen nog maar aanwezig te zijn!!! Het echte teken van een legende!   |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Theemonster: @Jannick; waar moet jive dan liggen?  Ik ga wel op de bank liggen!  |
|
Luna
Moderator
OMG, ik kom er ook nooit onderuit,he  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Luna: OMG, ik kom er ook nooit onderuit,he  Ligt eraan hoe lang het duurt voordat je klaar bent.  !  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jivebunny: Quote Luna: Zie je , niveau daalt ook zonder mij  Je hoeft tegenwoordig alleen nog maar aanwezig te zijn!!! Het echte teken van een legende!     Quote Jivebunny: Quote Theemonster: @Jannick; waar moet jive dan liggen?  Ik ga wel op de bank liggen!  Hey daar liggen nono en ik al  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jivebunny: *DELETE* Fout  Edit: ik moet niet zo quoten, foei arne, foei! |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cnc, jaaa dat klopt, we zoeken wel een grotere bank uit  |
|
Jivebunny
oud moderator
Ik zei het al op modchat... volgens mij ga ik hier over de lijn haha... Tijd voor het weekend!... Ik hou me even in vanaf nu. |
|
Zwelgje Erelid
oke.... |
|
Luna
Moderator
En ik moet maar netjes blijven...het wordt me wel moeilijk gemaakt  |
|