|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Een kotjesfamilie!  |
|
Vincent Gallo Lid WMRindex: 24 OTindex: 91 S |
"Goh schat, lekker kotje....Dit is echt een lekker kotje" |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Beter 1 kotje in de hand,dan hmm  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ga dadelijk maar 'ns 'n mok vol met sterke rooibosthee halen  |
|
nietmeer
|
En KotkaMroku maar denken als die dit later terug leest, foei, af, tis hier een nette kroeg  |
|
Jannick
Oudgediende
Kpuc's Kotje..  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote Ikke: Ik ga dadelijk maar 'ns 'n mok vol met sterke rooibosthee halen  Ter ontspanning zeker  |
|
Luna
Moderator
Kotje is niet wat je denkt,hoor  |
|
n kotje is altijd verrassend  |
|
Jannick
Oudgediende
De voordelen van een kotje ten opzichte van een vrouw...  |
|
nietmeer
|
Oww, zo een kotje  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Little Queen: Quote Ikke: Ik ga dadelijk maar 'ns 'n mok vol met sterke rooibosthee halen  Ter ontspanning zeker     |
|
Ikke
Oudgediende
Hoor de stilte  iemand nog wat leuks gedaan vandaag?  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
In totaal bijna 2 uur lang gekaart, het meest gehoorde woord van vandaag is 'pass'  |
|
Jannick
Oudgediende
1. Van een kotje kun je de hele nacht genieten. 2. kotvlekken kun je uitwassen. 3. Kotjes hoef je niet mee uit eten te nemen. 4. Een kotje wacht in de auto, terwijl jij naar een voetbalwedstrijd gaat. 5. Als je kotje niet meer smaakt, gooi je het weg. 6. Een kotje komt nooit te laat. 7. Een kotje wordt niet jaloers als je een andere pakt. 8. kotjesetiketten gaan zonder veel moeite los. 9. Als je uitgaat, kun je altijd een kotje versieren. 10. Kotjes hebben nooit hoofdpijn. 11. Als je een kotje hebt gehad, is het groene nog steeds 15 cent waard. 12. Een kotje wordt niet kwaad als je thuis komt en er nog een neemt. 13. Als je een kotje goed hanteert krijg je altijd een mooie schuimlaag. 14. Een kotje gaat makkelijk omlaag. 15. Je kunt op een avond meerdere kotjes nemen en je niet schuldig voelen. 16. Een kotje kun je met je vrienden delen. 17. Bij kotjes weet je zeker dat je de eerste bent die eraan zit. 18. Kotjes zijn bijna altijd nat. 19. Kotjes zijn heel geëmancipeerd. 20. Een kotje kun je in het openbaar nemen. 21. Het maakt een kotje niet uit wanneer je komt. 22. Een koud kotje is een goed kotje. 23. Je hoeft een kotje niet te wassen om hem goed te laten smaken. 24. Als je van kotje wisselt, hoef je geen alimentatie te betalen. 25. Een kotje kun je aan de kant zetten als je er genoeg van hebt. 26. Als je door een kotje gestoord wordt, heeft het altijd een goede reden. 27. Een kotje is altijd bevredigend. 28. Hoe langer je op een kotje kauwt, des te lichter wordt hij. 29. Een kotje zegt niet voor de lol dat hij zwanger is. 30. Een kotje heeft geen schoonmoeder. 31. Hoe slecht de verpakking ook is, een goed groen kotje ziet er altijd goed uit. 32. Om een kotje af te koelen hoef je hem alleen maar in de koelkast te zetten. 33. Om over een kotje heen te komen hoef je alleen maar naar de wc te gaan om te poepen. 34. Een kotje klaagt niet als je een scheet laat. 35. Je raakt nooit teleurgesteld over een kotje dat je meeneemt naar een feest. 36. Het is oké om met een ander kotje een feest te verlaten dan met het kotje waarmee je gekomen bent. 37. Kotjes zullen je niet aanzetten te gaan drinken. 38. Een kotje kun je doodschieten. 39. Een "kotjesjager" is makkelijker te vangen. 40. Je hebt geen vergunning nodig om met een kotje samen te wonen. 41. Een bosje is een goede plaats om een kotje te nemen. 42. Kotjes hebben geen haar waar het niet hoort. 43. Het maakt een kotje niet uit hoeveel je verdient. 44. Kotjes en "een lege maag" gaan niet samen. 45. Kotjes maken het niet uit als je meteen wilt gaan slapen als je hem gehad hebt. 46. Kotjes kun je in de kofferbak van je auto meenemen. 47. Je hoeft kotjes 's morgens niet meer te respecteren. 48. Je kunt al je oude kotjes samen in een kamer zetten zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze gaan vechten. 59. Op een kotje raak je nooit uitgekeken. |
|
Luna
Moderator
Nou ja, zeg  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
wahahahaha, ik kom niet meer bij, wahahahahahahahahahaha |
|
Luna
Moderator
Mannen...je kan maar beter kotjes houden  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik heb vandaag weer 'n gesprek heel ver omlaag gehaald.... Luna, ben je nu trots op me?  |
|
Luna
Moderator
Tuurlijk,Ikke  |
|
Jannick
Oudgediende
Een verliefde kot..  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Ikke: Ik heb vandaag weer 'n gesprek heel ver omlaag gehaald....
Hoe laag is heel ver omlaag?  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Ikke: Ik heb vandaag weer 'n gesprek heel ver omlaag gehaald....
Hoe laag is heel ver omlaag?  Dit niveau.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Quote Ikke: Ik heb vandaag weer 'n gesprek heel ver omlaag gehaald....
Hoe laag is heel ver omlaag?  Ik heb 'n literair werk belachelijk gemaakt   |
|