|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Cootje68:  Sorry hoor  'Je kunt toch nog wel lezen als je een IP ban hebt? Nee, als het goed is,kan je niks lezen... |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Jannick: @Enkie, onee? Wel in het forum..  Oja?  ik dacht iets anders gemerkt te hebben toen Joey me een keer voor een minuut bande  maar jij zal het wel weten he   |
|
nietmeer
|
Bij deze: LH, sorry!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hmpf... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Lalala..  .. Eh.. Nouja, je kan alles wel lezen, alleen niet andere leden irriteren  |
|
nietmeer
|
 C&C  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Toen ik geband was,kon ik helemaal niks lezen,hoor  |
|
Jannick
Oudgediende
CNC.. *Valt CNC om de nek en geeft hem een zoen* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Haj cootje  Quote Jannick: CNC.. *Valt CNC om de nek en geeft hem een zoen* Dacht dat ik al bezet was  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@CnC Hmpf? zit je te denken ofo |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Jannick: Lalala..  .. Eh.. Nouja, je kan alles wel lezen, alleen niet andere leden irriteren  En dat is nou precies wat we tegen proberen te gaan  Nouja, jij bent er wel op vooruitgegaan volgens mij  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Tralala laat ik maar eens naar bed gaan ofzo  , moet nog ff een paar smsjes verzenden  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: CnC Hmpf? zit je te denken ofo Ik ben altijd aan het denken... behalve als ik slaap, dan droom ik dat ik denk. Ja.. ik denk weer eens *zucht* |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Haaaaaai Mier  Wat een late reactie  Quote Cee-N-Cee: Haj cootje  Quote Jannick: CNC.. *Valt CNC om de nek en geeft hem een zoen* Dacht dat ik al bezet was  Neee dat doe ik  |
|
nietmeer
|
 Doei Doei, LQ Enne... veel plezier!  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Luna: Toen ik geband was,kon ik helemaal niks lezen,hoor  Share Your Experience... @Enkie, ik? De laatste 2 maand? De laatste week ben ik steeds melig, ik zou echt niet op WMR serieus kunnen reageren.. Als ik wat te ver ga heb ik wel een ban..  |
|
Enkie
Oudgediende
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Truste LQ  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Ik kon alles lezen hoor modjes..  alles op het forum.. alleen niet reageren.. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@Naomi aaah daar is mijn haai  @ CnC oh jongen toch zit je hersenpan zo vol met gedachtes. kom hier dan krijg je een dikke knufff |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote mier: CnC Hmpf? zit je te denken ofo Ik ben altijd aan het denken... behalve als ik slaap, dan droom ik dat ik denk. Ja.. ik denk weer eens *zucht* Ik denk ook  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Weltrusten iedereen, ennuhm zou wel zondag ofzo uitgebreid verslag uitbrengen denk ik |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, haaaaaai  |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Weltrusten iedereen, ennuhm zou wel zondag ofzo uitgebreid verslag uitbrengen denk ik  Niet teveel details hè! |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Cootje68: Quote Little Queen: Weltrusten iedereen, ennuhm zou wel zondag ofzo uitgebreid verslag uitbrengen denk ik  Niet teveel details hè! Neeh hehe  wat denk jij dan  |
|