|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
ja, nou ja, anders krijgt ze nog vierkante WMR ogen  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Tja een pauze is wat dat betreft af en toe wel eens goed  maar er zijn nog genoeg anderen om ons te vermaken.. moeten ze alleen wel wat zeggen. |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Vierkante WMR ogen, hmmm waar ken ik dat van  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*tapt een biertje en gaat weer op de bank zitten luisterend naar Rammstein*zie mijn blog. |
|
Enkie
Oudgediende
|
*tapt een Rodeo* |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Rammstein is niet zo mijn muziek, maar geniet ervan zou ik zeggen! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote de Mexicaan: Rammstein is niet zo mijn muziek, maar geniet ervan zou ik zeggen! deze valt echt mee is meer een ballad |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
*schenkt een inmiddels enigszins fris wit wijntje in, en merkt dat hij eigenlijk nog wat langer in de koelkast had gemoeten* Ik heb niet genoeg geduld... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote de Mexicaan: *schenkt een inmiddels enigszins fris wit wijntje in, en merkt dat hij eigenlijk nog wat langer in de koelkast had gemoeten* Ik heb niet genoeg geduld... tja had je hem er gister in moeten zetten  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Ik heb ook echte Nederlandse oude kaas gekocht, volgens mij wel een beetje duur: 27 euro per kilo. Maar smullen!!!! |
|
Twaggy Oudgediende
|
27 euro!!! bij de lidl betaal je *denkt ff 5 zoveel per kilo  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
voor lekkere OUDE kaas? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Oude kaas  daar hou ik niet zo van. |
|
Twaggy Oudgediende
|
jazeker dat is waar ik het over heb is goede kwaliteit hhor. voorbeeld LIDL heeft de lekkerste rundvlees gehakt en tevens de goedkoopste van Nederland ze scoorden een 9.9!! bij het Algemeen Dagblad  |
|
Twaggy Oudgediende
|
*tapt een nieuw biertje en gaat weer alleen op de banmk zitten  * |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Nee? Ik vind het heerlijk, en het gaat goed samen met een wijntje. Ik was dus heelk blij dat ik het hier vond, maar ik koop het niet zo vaak hoor (beetje te duur). |
|
Enkie
Oudgediende
|
*tapt een Rodeo en komt ernaast* |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
@Twaggy, de prijs hier is natuurlijk ook belachelijk, maar dat komt door de importheffingen. |
|
Twaggy Oudgediende
|
 danke Enkie. hoe is het eigenlijk met je? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Twaggy:  danke Enkie. hoe is het eigenlijk met je? Gaat wel goed zolang ik Rome in het vooruitzicht heb  9 mei met mn oude school tien dagen weg  Weet nog niet hoe ik me daarna ga redden, aangezien mn tijd op die school dan écht voorbij is, maar dat zie ik dan wel weer.. Volgende week komen er een aantal vrienden, nog voor mn verjaardag  |
|
Twaggy Oudgediende
|
leuk  tja importheffingen zijn *censuur* |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Importheffingen zijn inderdaad zeer *nog meer censuur*. Op ieder product dat wij hier verkopen dat uit Europa komt, betaalt de Braziliaanse eindklant in totaal 45% belasting. En als ze dat belastinggeld nou nog nuttig zouden gebruiken... |
|
Twaggy Oudgediende
|
 45%  kan het niet via een omweg? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
haha, dat zouden we wel willen. Maar het bedrijf waar ik voor werk doet dat niet. Veel lokale concurrenten wel trouwens, en dat is dus moeilijk handelen af en toe. |
|
Twaggy Oudgediende
|
tja moet de regering maar niet zulke hoge belastingen heffen  |
|