|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ben lief, en ik ben nieuw, en een spammer! |
|
Wendy Senior lid WMRindex: 14 OTindex: 656 Wnplts: Tweede Exl S |
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Ik denk dat niemand het door zal hebben  Hihi... Ik ga er nu weer vandoor.. Even een uurtje slapen en om kwart over 3 naar de dokter...  veel plezier  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Voyager 7 reeds
Welke reis wordt het dit keer.. Saturnus.. de ringen bezoeken.. of Voorbij het stelsel.. op naar Andromeda.. Of Alpha Centauri? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
rondje van mij! wie wil er wat? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Wenny: Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Ik denk dat niemand het door zal hebben  Hihi... Ik ga er nu weer vandoor.. Even een uurtje slapen en om kwart over 3 naar de dokter...  veel plezier  Hmmmz, ik weet niet wat jij onder plezier verstaat.. Maar de dokter hoort niet in mijn rijtje thuis..  |
|
nietmeer
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Kriebel? ben je nou al getrouwd of niet?  |
|
Quote Wenny: rondje van mij! wie wil er wat? ?? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Goede middag luitjes... Ik heb net promotie gekregen...  Heb nu twee beeldschermen en twee muizen...  - "Heb jij tijd om tussen je werk door even op een monitor te kijken en de foutmeldingen op te schrijven??..." * "Nou... ik heb het eigenlijk druk druk druk... maar voor jouw maak ik een uitzondering..." hehehehe...  |
|
nietmeer
|
@ Wenny: ik niet dank je! 'k ga nog ff in bad liggen... Heb 't koud  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Theemonster: Kriebel? ben je nou al getrouwd of niet?  Nee, ik geloof het niet, tenzij het zo stiekem was dat ik het zelf niet door was.  |
|
Theetje
Oudgediende
Je hoeft jezelf niet te quoten hoor wenny... |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Ga jij naar de dockter??... nou in ieder geval succes bij de dockter dan... |
|
weet ikke |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Quote Theemonster: Kriebel? ben je nou al getrouwd of niet?  Nee, ik geloof het niet, tenzij het zo stiekem was dat ik het zelf niet door was.  oke... hmmm... *verkeerde gedachte*  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Theemonster: Quote Kriebeltje: Quote Theemonster: Kriebel? ben je nou al getrouwd of niet?  Nee, ik geloof het niet, tenzij het zo stiekem was dat ik het zelf niet door was.  oke... hmmm... verkeerde gedachte  Open haard? Bank?  |
|
ik ben ziek  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote Theemonster: Kriebel? ben je nou al getrouwd of niet?  Nee, ik geloof het niet, tenzij het zo stiekem was dat ik het zelf niet door was.  Dat is wel ultra... super... onwijs geheim dan...  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Thee'tje, ik weet nog steeds niet wat het precies is  |
|
nietmeer
|
Quote Wenny: ik ben ziek  Ik ook een beetje, daarom nu ff in bad met Rhinocaps  Knap ik weer een beetje van op. Zie jullie allemaal later!  Dikke knuffels voor iedereen (en stem aub op mijn blog) |
|
Theetje
Oudgediende
@kriebel; wie weet kom je daar nooit achter  wie weet vertel ik het je wel  |
|
Kriebeltje Erelid
|
@ Thee, je hebt in ieder geval mijn mail en telefoonnummer... dus mocht jet het nog een keer kwijt willen?  |
|