|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Nog 2 minuten maantje, is het wel fluweelbruin geworden?  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Twaggy: observeren is wat je moet doen en je bevindingen op schrift zetten  was toch het goed antwoord  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind beschrijving beetje onderdeel van analyse, maar het is maar hoe je het opvat...  Je geeft beschrijving, maar misschien ook doelstellingen en je verwachtingen... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Hey Kriebeltje   |
|
Twaggy Oudgediende
|
Hallo Nedra  waarom jij niet hallo zeggen tegen mij  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Luna oh ik snap het @ Twaggy ik had het niet over observeren dat weet ik wel wat dat is het ging eigelijk alleen om wat analyse was en of dat hetzelfde was als beschrijving |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hihi wat gaat het snel hier  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote mier: @ Luna oh ik snap het @ Twaggy ik had het niet over observeren dat weet ik wel wat dat is het ging eigelijk alleen om wat analyse was en of dat hetzelfde was als beschrijving doh ik denk dat je me verkeerd begrijpt  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Hoi,, |
|
Twaggy Oudgediende
|
Luna je bent te laat  het is nu knal roze  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Heeej LeegHoofd  |
|
Nedra Actief lid WMRindex: 66 OTindex: 81
|
oh sorry nou speciaal voor jou dan : hallo Twaggy  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Is de open haard al aan,Thee & Kriebeltje  Ik ga maar eens uitspoelen xxxxx |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Nedra: oh sorry nou speciaal voor jou dan : hallo Twaggy   ik kreeg een hallo van Nedra  rondje van mij *tapt snel een biertje en drinkt hem op* |
|
nietmeer
|
mier ik heb de tekst van een toepasselijk liedje in mijn blog staan  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Luna: Is de open haard al aan,Thee & Kriebeltje  Ik ga maar eens uitspoelen xxxxx Welke open haard?  |
|
nietmeer
|
overigens nog hoi nedra  hoi luna  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Kriebeltje: Quote Luna: Is de open haard al aan,Thee & Kriebeltje  Ik ga maar eens uitspoelen xxxxx Welke open haard?  Hier achter me in onze huiskamer  |
|
Mier Oudgediende
@ Twaggy ik snap het nu al  ik kan het observeren ook gebruiken  als ik goed nadenk wat ik zie bij de clienten dan kan ik het opschrijven. zoals als ze buiten zijn dan spelen ze vaak tikkertje dat kan ik dus ookmopschrijven dat z ehun grove motoriek gebruik blablabla |
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Quote Luna: Is de open haard al aan,Thee & Kriebeltje  Ik ga maar eens uitspoelen xxxxx Welke open haard?  er s er maar een |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote mier: @ Twaggy ik snap het nu al  ik kan het observeren ook gebruiken  als ik goed nadenk wat ik zie bij de clienten dan kan ik het opschrijven. zoals als ze buiten zijn dan spelen ze vaak tikkertje dat kan ik dus ookmopschrijven dat z ehun grove motoriek gebruik blablabla juist en zo maak je een analyse ik heb nog wel wat geleerd bij me opleiding  |
|
Mier Oudgediende
@ Twaggy ja dat merk ik  maar dan moet ik nog ff hard ana het werk  niet zoveel zin in maar oke |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ja, twaggy heeft een open haard   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Theemonster: ja, twaggy heeft een open haard   Zeker wel warm? |
|