|
nietmeer
|
Sorry Twaggy, maar dan moeten ze maar niet gaan snurken  |
|
nietmeer
|
Hahahaha! Dan doe je maar een knijper op zijn neus  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Jannick: Quote Naaoomii: Dan kan ik later s'nachts niet slapen  Dan ga je overdag slapen.. Dat is ook een optie..  Hmm nee dan slaap ik toch s'nachts  Stop ik wel mijn oren dicht, of zijn neus  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@NaomiGewoon 2 flessen wijn leeg drinken  Dan slaap je wel. Zo niet lig je tenminste nog vrolijk wakker. Werkt dat ook niet, heb je nog 2 kurken om in je oren danwel zijn neus te stoppen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Bloem, jij begrijpt het  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: Quote Jannick: Quote Naaoomii: Dan kan ik later s'nachts niet slapen  Dan ga je overdag slapen.. Dat is ook een optie..  Hmm nee dan slaap ik toch s'nachts  Stop ik wel mijn oren dicht, of zijn neus  Hey ik ben wel stil hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Blend: @NaomiGewoon 2 flessen wijn leeg drinken  Dan slaap je wel. Zo niet lig je tenminste nog vrolijk wakker. Werkt dat ook niet, heb je nog 2 kurken om in je oren danwel zijn neus te stoppen  *Hik*  dan gaat ze brallen en dan lig ik wakker  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Blend: @NaomiGewoon 2 flessen wijn leeg drinken  Dan slaap je wel. Zo niet lig je tenminste nog vrolijk wakker. Werkt dat ook niet, heb je nog 2 kurken om in je oren danwel zijn neus te stoppen  Dan ben ik hartstikke zat  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hulde aan het gouden paar..  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Naaoomii: Quote Blend: @NaomiGewoon 2 flessen wijn leeg drinken  Dan slaap je wel. Zo niet lig je tenminste nog vrolijk wakker. Werkt dat ook niet, heb je nog 2 kurken om in je oren danwel zijn neus te stoppen  Dan ben ik hartstikke zat  maar wel vrolijk  @ Jannick  Rosenrot  zet jij stirb nicht for mir ff op? |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Twaggy, ja dat wel  Hihi ga me niet aansturen om zoveel alcohol naar binnen te werken  |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Ik bedoelde natuurlijk Die Schïne blauwe Donald..   |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Bloem, hihi, ja daar doen we 't allemaal voor  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Naaoomii: @ Twaggy, ja dat wel  Hihi ga me niet aansturen om zoveel alcohol naar binnen te werken  natuurlijk wel je bent tenslotte al 16  |
|
Jannick
Oudgediende
Ter informatie, is Bloem- hetzelfde als Bloem-pje hier op WMR? |
|
nietmeer
|
en dan moet Cee-n-Cee natuurlijk wel een beetje rekening houden met jouw! Dus C-n-C jij moet dan maar ergens anders gaan slapen ofzo  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
hmmm weet iemand de naam van het liedje dat hannibal zegt als ie met dat paard bezig is? iets met wald ofso.... iemand?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Twaggs, já maaarrr als ik dan bij de kassa sta met drank vragen ze naar mijn leeftijd  Niet dat dat ooit zo is  Ik drink nooit eigelijk, alleen met speciale dagen  Ja achhhh daarom kan ik ook één fles drinken om ladderzat te worden hoor  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Bloem-pje: en dan moet Cee-n-Cee natuurlijk wel een beetje rekening houden met jouw! Dus C-n-C jij moet dan maar ergens anders gaan slapen ofzo  Op de bank  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Naaoomii: @ Twaggs, já maaarrr als ik dan bij de kassa sta met drank vragen ze naar mijn leeftijd  Niet dat dat ooit zo is  Ik drink nooit eigelijk, alleen met speciale dagen  Ja achhhh daarom kan ik ook één fles drinken om ladderzat te worden hoor  dan laat je je id toch zien  ik kocht laatst een krat bier en zelfs mij vroegen ze om me id  toen ze me leeftijd zag vroeg ze me telefoonnummer  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Twaggy: dan laat je je id toch zien  ik kocht laatst een krat bier en zelfs mij vroegen ze om me id toen ze me leeftijd zagen vroeg ze me telefoonnummer Verzin nou maar niet teveel  |
|
nietmeer
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Twaggy, waarom vroegen ze om je telefoonnummer  Ja dan laat ik mijn id zien maar dat is irritant |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Jannick: Quote Twaggy: dan laat je je id toch zien  ik kocht laatst een krat bier en zelfs mij vroegen ze om me id toen ze me leeftijd zagen vroeg ze me telefoonnummer Verzin nou maar niet teveel  Ik wou al zeggen  |
|