|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ik ga samen met luna  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@Tim-kunGezellig hoor, jij kwam toch ook de 28ste naar de bowling ? |
|
Tim-kun Erelid
|
ja dat zeg ik toch net, samen met Luna  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Blend, alvast welterusten gewenst   |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Lessien, jaa dat klopt, haha ik zie hem dan ook voor 't eerst  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Dank je CNC, eerst nog even op jacht  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zo, nu ga ik echt  Slaap lekker  morgen maar een blog maken over het feit dat ik weer thuis ben, nu eerst mijn bed leegruimen (mijn moeders schuld   schone was op mijn bed  ) en naar bedje toe  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@tim, echt leuk dat jij ook komt  Gezellig! @Blend, slaap lekker, en tot morgen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Lessien, jaa dat klopt, haha ik zie hem dan ook voor 't eerst  En ik jou  (Duh  ) |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Blend, alvast welterusten gewenst   Eee, dat wou ik net ook doen.. Blend, welterusten alvast   |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Lessien, jaa dat klopt, haha ik zie hem dan ook voor 't eerst  En ik jou  (Duh  ) Nee, jij hebt mij al een keer gezien. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Blend veel succes met jagen en daarna sweet dreams   Thee Nog maar een keer sweet dreams dan   Tim-kun Zag het net ook, dat je dat al had gezegt  |
|
Blend
Oud Moderator
Ook dank je Ikky, tot morgen   En Naomi, mijn dank is ook voor jou groot  En laat ik net iets te vroeg zijn voor Lessien  dus bij deze, dank je  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Lessien, jaa dat klopt, haha ik zie hem dan ook voor 't eerst  En ik jou  (Duh  ) Nee, jij hebt mij al een keer gezien. Huh, ok, leg uit  |
|
Tim-kun Erelid
|
weltrusten blend, morgen weer een lekker fietsdag voor de boeg voor jou!
ik moet daalijk ook nog de auto wegbrengen..er zit een *** sterretje in de vooruit...een of ander *** steentje |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: @ Lessien, jaa dat klopt, haha ik zie hem dan ook voor 't eerst  En ik jou  (Duh  ) Nee, jij hebt mij al een keer gezien. Huh, ok, leg uit  Ja, nu toch ook? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
uuuh, kunnen jullie wat minder quoten? het leest zo vervelend.... Zeg gewoon: @*naam* |
|
Blend
Oud Moderator
Wat voor een steentje en wat voor een sterretje Tim?  Ik ga nu echt, bedankt voor al jullie steun betuigingen  Ik groet u later  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@nono, maar jij ziet mij nu ook  |
|
Tim-kun Erelid
|
een Katholieke Universiteit Tilburg steentje en sterretje |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @nono, maar jij ziet mij nu ook  Weet ik, maar ik heb jou nog nooit echt gezien en jij mij ook niet, maar ik was even van onderwerp veranderd Edit, nou had ik het over de cam  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: @nono, maar jij ziet mij nu ook  Weet ik, maar ik heb jou nog nooit echt gezien en jij mij ook niet, maar ik was even van onderwerp veranderd  Zonder mij daarvan op de hoogte te stellen  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Hebben jullie de reactie van thee niet gezien? .. |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Cnc, ja, mag ik?  @ Ikky, nee? |
|