|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Maar ik had er al eentje van leeggedronken  wat nu? |
|
nietmeer
|
Dat zijn die illegale Rodeos met wodka gemixt denk ik  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
geen idee het spijt me Enkie dat ik het niet eerder zag. ik snap ook niet dat ze het er niet gelijk uit hebben gehaald  . voel je je verder wel goed? *knuffelt illegaal enkie even  * |
|
Enkie
Oudgediende
|
*Knuffelt terug  *.. zal wel door de wodka komen  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
wie wat waar..
"ik niet.."
wie niet wat niet bier niet? zeker wel |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Enkie: *Knuffelt terug  *.. zal wel door de wodka komen  en wat is anders je excuus? |
|
heraux Oudgediende
en Chriss hoe is het met het loodgieterswerk |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Twaggy: Quote Enkie: *Knuffelt terug  *.. zal wel door de wodka komen  en wat is anders je excuus? Dan is er geen excuus  |
|
heraux Oudgediende
toelichting VirusAlert.nl - Dit bericht is onwaar, het betreft een hoax. Wat is een hoax? Meer informatie op: VirusAlert - wat is een hoax
Voor een actueel overzicht van hoax-es, VirusAlert - hoax lijst =================================================== De inhoud van het bericht luidt: ===================================================
Er gaat op dit moment via zowel MSN, SMS als e-mail een hoax de ronde die je vraagt om dhr. De Leeuw terug te bellen op een 0591 telefoonnummer.
Dit bericht is nep, een grap cq een hoax. Bel je dit nummer dan krijg je het dierenpark Emmen aan de lijn. Op het antwoordapparaat van het dierenpark staat inmiddels een tekst die gebruikers hierover informeert.
toelichting VirusAlert.nl - Dit bericht is onwaar, het betreft een hoax. Wat is een hoax? Meer informatie op: VirusAlert - wat is een hoax
Voor een actueel overzicht van hoax-es, VirusAlert - hoax lijst |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Enkie: Quote Twaggy: Quote Enkie: *Knuffelt terug  *.. zal wel door de wodka komen  en wat is anders je excuus? Dan is er geen excuus  eerst grote ogen nu grote lach whats next? |
|
nietmeer
|
Ik heb vandaag zuurkool met appies op, en t bleef in goede coëxistentie met de maag/darmsappen  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Twaggy: eerst grote ogen nu grote lach whats next? Dansen  |
|
heraux Oudgediende
supersuper we sturen nog een container.. blijft u aan de lijn...
hoe vind je de hoax? |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Enkie: Quote Twaggy: eerst grote ogen nu grote lach whats next? Dansen  show me  |
|
Enkie
Oudgediende
|
|
|
Twaggy Oudgediende
|
*kijkt zijn ogen uit* |
|
Enkie
Oudgediende
|
En dat terwijl ik niet eens van dansen hou  |
|
Twaggy Oudgediende
|
lol dat doe je goed. wat is de reden? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Weet niet, gewoon nooit interesse voor gehad  ik weet nog dat ik me op de basisschool heel anders en buitengesloten voelde omdat alle meisjes op ballet zaten behalve ik  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Enkie: Weet niet, gewoon nooit interesse voor gehad  ik weet nog dat ik me op de basisschool heel anders en buitengesloten voelde omdat alle meisjes op ballet zaten behalve ik  lol ik bedoel dat je ineens zin hebt om te dansen  |
|
heraux Oudgediende
Quote Enkie: Weet niet, gewoon nooit interesse voor gehad  ik weet nog dat ik me op de basisschool heel anders en buitengesloten voelde omdat alle meisjes op ballet zaten behalve ik  Die meisjes zochten jongens zoals jij.. nu nog een wit paard en je bent binnen.. nou..ok.. buiten.. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Oh  zal wel door de wodka komen @heraux, ben ik een jongen?  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote heraux: Quote Enkie: Weet niet, gewoon nooit interesse voor gehad  ik weet nog dat ik me op de basisschool heel anders en buitengesloten voelde omdat alle meisjes op ballet zaten behalve ik  Die meisjes zochten jongens zoals jij.. nu nog een wit paard en je bent binnen.. nou..ok.. buiten.. hmmz hij is een zij  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Enkie: Oh  zal wel door de wodka komen  oei heb deel 2 van papier gevonden er zat geen wodka in alleen te weinig suiker  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Oeps..  nou val ik door de mand. Tja uhh.. misschien leuke sfeer ofzo   |
|