|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*Komt zingend binnen* we zingen en we springen en we dansen in het rond in de blote kont in de blote kont we hebben de glas omhoog en zetten het aan de mond in de blote kont
Eindelijk weekend!! |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Heee hallo mier  Wat gezellig, dat je zo binnen komt wandelen  |
|
Mier Oudgediende
Hoii Naomi ja he doe ik wel vaker  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, ja, snap ik wel hoor, ik ook  |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi Hahaha ach ja het is ook zo'n leuk liedje die ik zong |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ja, dat vond ik nou ook  |
|
Mier Oudgediende
ken je het liedje dan Naomi? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@nono, haha  gaan we lekker gezellig babelen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Nee, niet zo helemaal, maar wel iets wat er op lijkt  Ik weetalleen niet meer hoe die ging  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Angel, ja man  Erg gezellig  |
|
my-angel
Oudgediende
@nono, alleen jammer dat je door je ouders gebracht wordt, als je zelf kan bepalen hoe laat je terug gaat is het veel gezelliger  |
|
Mier Oudgediende
@ Naomi oh ach ja kan gebeuren he haha |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Angel, ja dat wel.. Ze gaan daar op een terras zitten, en misschien nog langs mijn tante.. Die woont daar ook ergens haha.. Maar ja.. Achja..  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mier, ja, haha  Ben sprakeloos  |
|
my-angel
Oudgediende
@nono, dan sleur ik je wel het gebouw in  (doe iets aan waar ik je aan mee kan sleuren, hmm, moet ik je wel eerst herkennen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Angel, op mijn pp staat een foto, maar ik doe een zwart jurkje aan met witte bloemenprintjes  , ja dat heb ik al helemaal bedacht  En dat doe ik dan speciaal voor cnc, want dat heb ik beloofd  Moet ik een sjaaltje meenemen dan, dan kan je met me sleuren Of.. Je pakt me samen met cnc op, en de een mijn benen en de ander mijn armen, dan tillen jullie me gewoon op, zo zwaar ben ik niet  |
|
my-angel
Oudgediende
@nono, ja foto al gezien, hmm samen met CNC you op tillen  misschien kan het alleen ook wel  (waar is CNC  ) neem toch maar een sjaal mee  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote my-angel: als je zelf kan bepalen hoe laat je terug gaat is het veel gezelliger  Ghehe ja  De vorige keer was ik om 23:00 thuis   |
|
my-angel
Oudgediende
@Ikke, ik om 22.30  ben van plan het nu wat later te maken  mits LQ's geen vervelende eisen gaan stellen, anders gaan we gewoon de trein expres missen  (weet je nog  ) |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Angel, ja haha dat zou best ook nog eens kunnen, maar ik wil veel liever door twee mannen getild worden  Vooral als cnc en jij dat zijn |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Ikke: Quote my-angel: als je zelf kan bepalen hoe laat je terug gaat is het veel gezelliger  Ghehe ja  De vorige keer was ik om 23:00 thuis   Quote my-angel: @Ikke, ik om 22.30  Verdorie  En ik gewoon in de middag om 4 uur naar huis ofzo  |
|
my-angel
Oudgediende
@nono, haha  owjee  hmm, ik moet al een ander persoon mee sleuren, damn dat wordt nog zwaar voor mij  @nono2, damn das vroeg  vraag dan of je mee mag wat drinken enzo  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Angel, maakt niet uit hoor, dan laat ik cnc me wel dragen, dan kan ie alvast oefenen als hij me over de drempel draagt als we gaan trouwen  @ Angel 2, ja, ik hoop dat dat mag  |
|
my-angel
Oudgediende
@nono, hmm, die andere, als Ikke er was geeen probleem  , maar ja kan haar ook vast wel ergens aan meesleuren, of gewoon laten volgen  maarja, leuk dat je komt  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|