|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
En toen was het stil   LOL |
|
Godt Lid WMRindex: 5 OTindex: 57
|
*Neemt het laatste slokje bier*
@Theemonster, kan je dat trucje nog een keertje doen?? |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik weet heel goed waar ik voor sta en als ik mn best doe kan ik het ook wel onder woorden brengen, maar mn probleem is dat ik er vaak niet tegen kan als anderen ook sterke argumenten hebben  niet dat dat me wat doet, maar gewoon.. zo fel en aanvallend. |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Godt: BIER ! Goed idee! Wie staat er achter de bar? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
*geeft Godt nog maar een keer 666 liter bier* *proost* *blijft iets dichter in de buurt staan van Godt* (ik wil natuurlijk wel naar de hemel) |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
fel en aanvallend: aanval afkaatsen en die bal keihard terugmeppen  of gewoon wegduiken^^ |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote alweerdood: fel en aanvallend: aanval afkaatsen en die bal keihard terugmeppen  of gewoon wegduiken^^ Ging het maar zo letterlijk  ik vind het houden van debatten op school dan ook zooo erg  |
|
|
In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier. Theemonster, jouw plekje wordt met de minuut zekerder. @Kriebeltje, inderdaad. |
|
Kriebeltje Erelid
|
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Enkie: Quote alweerdood: fel en aanvallend: aanval afkaatsen en die bal keihard terugmeppen  of gewoon wegduiken^^ Ging het maar zo letterlijk  ik vind het houden van debatten op school dan ook zooo erg  Daarom ga ik volgend jaar Filosofie kiezen, debatteren ben ik redelijk goed, en dat wil ik nog verbeteren  vooral beter uit mijn woorden komen, ben nogal verlegen  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote alweerdood: Daarom ga ik volgend jaar Filosofie kiezen, debatteren ben ik redelijk goed, en dat wil ik nog verbeteren  vooral beter uit mijn woorden komen, ben nogal verlegen  Je zal dat maar voor je lol kunnen doen  |
|
|
@alweerdood, jij verdient ook al bijna een plekje naast mij in de hemel  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Enkie: Quote alweerdood: Daarom ga ik volgend jaar Filosofie kiezen, debatteren ben ik redelijk goed, en dat wil ik nog verbeteren  vooral beter uit mijn woorden komen, ben nogal verlegen  Je zal dat maar voor je lol kunnen doen  Voor de lol debatteren? altijd  |
|
Theetje
Oudgediende
@Enkie; iedereen zijn of haar eigen talent denk je niet? @Godt; nog maar een biertje dan? @kriebel; gooi jij hard terug? |
|
Enkie
Oudgediende
|
@TheE, tuurlijk, dat bedoel ik toch ook  dat bewonder ik dus juist. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Godt: @alweerdood, jij verdient ook al bijna een plekje naast mij in de hemel  ag man, ik ben al lang bij je geweest  Ben al weer terug naar beneden;) pendelen met Petrus^^ |
|
|
Theemonster, lekker, maar pas op he, teveel slijmen is ook niet goed... |
|
Theetje
Oudgediende
@Enkie; dan moet je niet zeggen: "Je zal dat maar voor je lol kunnen doen  " dan moet je zeggen: "wow, ik zou dat nooit kunnen, vet dat jij dat wel kan" |
|
Kriebeltje Erelid
|
*kaatst de bal naar Thee*  |
|
|
@alweerdood, ik vroeg me al af wie die zwartrijder in de hemelse tram iedere keer was, maar dat ben jij dus... |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Godt: Theemonster, lekker, maar pas op he, teveel slijmen is ook niet goed... nouja het kan ook zo: *geeft Godt een schop onder zijn ^^^^* |
|
Enkie
Oudgediende
|
Theemonster, waarom zoek je ruzie?  Ik zeg 'je zal dat maar voor je lol kunnen doen'  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Godt: @alweerdood, ik vroeg me al af wie die zwartrijder in de hemelse tram iedere keer was, maar dat ben jij dus... Naja, Petrus had nog nooit bier gehad dus...  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Godt, kun je aub niet steeds verwijzen naar de hemel en dergelijke? Kan bepaalde mensen behoorlijk irriteren. |
|
|
Ik zal eens een tapje in die tram laten maken.
Theemonster, de deur naar het vagevuur staat al op een kiertje voor je.
Comment Uncle John: Pas op met kwetsend gedrag! En misschien is het handiger als je jouw naam aanpast. |
|