|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@Luna, is dat laatste serieus bedoeld? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Hey cootje   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Ook ik kan trouwens serieus praten,hoor    *komt niet meer bij*  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Ikke: Quote Giovanni: Quote Ikke: @Giovanni: dat is waar... Maar 't helpt wel als je systeem enigzins ontworpen is om indringers buiten te houden  Das ook weer waar.  Linux error 0: "incompetent user"  Het schijnt dat virusschrijvers zich steeds meer op Linux gaan richten, omdat het steeds vaker gebruikt gaat worden. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, voordat iedereen denkt dat ik alleen op zeer laag niveau kan praten  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hey C&C.. Jij daar   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Giovanni: Quote Ikke: Quote Giovanni: Quote Ikke: @Giovanni: dat is waar... Maar 't helpt wel als je systeem enigzins ontworpen is om indringers buiten te houden  Das ook weer waar.  Linux error 0: "incompetent user"  Het schijnt dat virusschrijvers zich steeds meer op Linux gaan richten, omdat het steeds vaker gebruikt gaat worden. Maar virussen hebben geen zin in linux... Vanwege de manier waarop 't opgebouwd is |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Luna: Ja, voordat iedereen denkt dat ik alleen op zeer laag niveau kan praten  moet je hoger gaan zitten.  |
|
Jannick
Oudgediende
Dat dachten wel al Luna.... Oja, de helft van de klas weet nu wie Luna is.. Of in ieder geval wat het niveau inhoud... |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Luna: Ja, voordat iedereen denkt dat ik alleen op zeer laag niveau kan praten  Ik vind van wel.  Dat je wel op niveau kan praten dan.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Liz87: Hey C&C.. Jij daar   Hey lizzie   Ik moet wel zo weer weg hoor  richting KPN.. centjes verdienen  En dan vanavond weer, Wooeh! Kan niet wachten  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Giovanni: Quote Ikke: Quote Giovanni: [quote=Ikke] @Giovanni: dat is waar... Maar 't helpt wel als je systeem enigzins ontworpen is om indringers buiten te houden  Das ook weer waar.  Linux error 0: "incompetent user"  Het schijnt dat virusschrijvers zich steeds meer op Linux gaan richten, omdat het steeds vaker gebruikt gaat worden. Maar virussen hebben geen zin in linux... Vanwege de manier waarop 't opgebouwd is[/quote]Heb sinds dat ik het gebruik, nooit een virus gehad.  |
|
nietmeer
|
@Luna: dat valt toch wel mee?  Quote Jannick: Dat dachten wel al Luna.... Oja, de helft van de klas weet nu wie Luna is.. Of in ieder geval wat het niveau inhoud... ehm... das niet best....  grmbl... ben chagerijnig... alles gaat fout vandaag.... |
|
Jannick
Oudgediende
Giovanni, wil je je Quote's inkorten? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Jannick: Dat dachten wel al Luna.... Oja, de helft van de klas weet nu wie Luna is.. Of in ieder geval wat het niveau inhoud... Is dat positief of negatief?  |
|
Luna
Moderator
|
|
nietmeer
|
Hey C&C: lekker weer gaan spelen bij KPN? Leuk voor je. Hoever ben je met je inhaalslag van gisteren?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Jannick: Giovanni, wil je je Quote's inkorten? Sorry hoor.  |
|
Jannick
Oudgediende
Gio, negatief... @Luna, klopt... |
|
Luna
Moderator
Jannick, negatief nog wel  Terwijl ik zo serieus ben op MSN , al onze zware gesprekken  |
|
Jannick
Oudgediende
Maakt niet uit, scrollen is stom.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Muaddhib-Waarom? |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, vooral de laatste maand.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, gaat wel goed, heb bijna 1 module doorgelezen, heb de brommer gerepareerd en gecalibreerd voor zover mogelijk (moet nog ff bij de garage langs voor nieuwe lampjes + fittingen voor t dashboard).. Maar ja  ik moet wel zo weer weg dus dan moet ik de rest vanavond doen ofzo  |
|
Luna
Moderator
Quote Giovanni: Muaddhib-Waarom? Niet vragen, Muadd heeft geen hoge pet van me op  Edit: Je mag wel vragen waarom alles fout gaat ntl   |
|