|
nietmeer
|
@Mier, oh, goed van je moeder dat ze het opmerkte anders liep je naar buiten met een flinke kras  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
zal ik nog iemand een lkkr biertje inschenken? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
nietmeer
|
nee dankje, maar een colaatje zou lekker zijn  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Puck ik wee het ook heb laatst al 1 kras van haar op me rug gehad en al miljoenen in armen en handen en in me benen.
volgens mij houd ze evan om mij gewoon altijd pijn te doen.
|
|
Mier Oudgediende
@ Aimed nee hoor anders had ik het zelf wel gezien als ik me tanden ga poetsen enzo. |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Andreesie: zal ik nog iemand een lkkr biertje inschenken? Lekker  |
|
nietmeer
|
@Mier, of je kat houdt gwoon veel van je, en laat dat merken door je te krassen   |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Andreesie: zal ik nog iemand een lkkr biertje inschenken? Fanta!!!! Hóe schattig?! Er worden allemaal beesten geboren op tv  |
|
Mier Oudgediende
@ Aimed ja echt wel ze wil eerst altijd geknuffelt worden om daarna lekker gemeen te gaan krabben. mijn andere kat is veel anders die geeft mij juist kusjes met zijn snuitje. die gaat alleen krabben als ze wordt opgetild (ze is bang voor hoogtes alleen als ze wordt opgetild)als ze niet wordt opgetild klimt ze gewoon boven op het dak  raar beest |
|
nietmeer
|
hehe idd raar |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*pakt glas* *gooit hem over rug heen;)* *haalt doek er door heen* *zet glas onder ding* *zet kraantje open* *haalt overtollige schuim er af* *legt viltje op bar* *zet glas er op* *schuift em naar ikky* 'hier' *pakt weer glas* *gooit weer hem over rug heen;)* *haalt weer doek er door heen* *zet weer glas onder ding* *zet weer kraantje open* *haalt weer overtollige schuim er af* *legt weer viltje op bar* *zet weer glas er op* *schuift em naar kriebel* 'hier' *pakt colaatje uit koelkast* *maakt em open met tanden* "KRAK" *veegt gebroken tand op* *legt viltje op bar* *zet flesje erop* *schuift em naar Aim* 'hier' *pakt fanta uit koelkast* *maakt em weer open met tanden* "KRAK" *veegt weer gebroken tand op* *legt weer viltje op bar* *zet weer flesje erop* *schuift em naar puck* 'hier'
zo zo! drukke avond! |
|
Puck Oudgediende
|
Andreesie!  En ik word weer overgeslagen Edit: Danku |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ik wil Chocolademelk, met chocola er bij ! |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Puck Oudgediende
|
Chocola, origineel  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
MA.. Chocoladevla  .. dat is veel lekkerder  |
|
Mier Oudgediende
Andree ik wil graag een spaatje blauw
@ Aimed ach ja zo huisdier zo baasje he mijn hondje is tenminste nog wat normaal als je zijn favo hobby niet meetelt (steentjes kauwen) kan je dus voorstellen dat hij al zijn scherpe tanden heeft afgeslijt met al dat steentjes kauwen |
|
my-angel
Oudgediende
LQ, dat eet ik tegenwoordig elke dag @Puck, wat @ikky, een hapje ? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
dit keer simepl: *pakt een flesje chocomel, maakt open met FLESOPENER, zet op viltj op bar, schuift naar MA* *pakt 2 chocolade repen, maakt er 1 open en eet em op, 2e smijt in het gezicht gooit ie zachtjes naar MA* |
|
ikky
Oudgediende
|
MA, lekker *neemt hapje, en wil meeeeeeeeeer  * |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*pakt spa uit koelkast* *maakt em open met HANDEN* *legt viltje op bar* *zet flesje erop* *schuift em naar mier* 'hier'
gooit ook chocola in het gezicht van ikky |
|
my-angel
Oudgediende
*kijkt angstig naar andreesie* *pakt voorzichtig dingen aan* *zecht beleeft "dankje wel* hehe  dankje Andreesie  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hoi Puck.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|