|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu.. Hoe gaat het met je plannen? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Liz... Met mijn plannen... nouja ik ga op school maar eens zeggen dat ik er mee kap...  Alleen mijn baas weet het nog niets... Verder heb ik mijn ingeschreven voor een wiskunde cursus... die begint over twee weken... Als ik mijn wiskunde heb dan ben ik binnen op de Universiteit... maarja... dan moet het nog maar beginnen  ... Hoe is het met jouw plannen??... en met je gezondheid??... dat gaat je plannen toch niet in de weg staan hoop ik??... |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hos..
Met mijn plannen gaat het uuhm, nou ja, niet echt super!
Ik ben de laatste tijd weer aan het twijfelen, en dat werkt niet echt ten goede van m'n gezondheid!
Met m'n gezondheid gaat het wel! Uit de bloedtest is niets gekomen, en daar sta ik echt van te kijken want ik snap er niets van! Ook ben ik nu al bijna 4 weken aan het snotteren en onwijs last van m'n ogen.. Hooikoorts!?! Ik heb me voorgenomen om me vandaag verder in te gaan schrijven voor het buitenland, er liggen wat mooie kansen op m'n pad, dus ik ga het er maar eens op wagen! |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Twijfelen??  ... watskuburt??... Hooikoorts is echt heeeel iritant... een collega van mij is zo een motor fanaat en gaat altijd toeren in de zomer... hij woont in Zeeland... lekker door de polder over die bloemen dijken toeren... hij heeft ook flink hooikoort... hij stopt altijd in ieder neusgat zo een papieren zakdoek prop... anders loopt hij helemaal leeg zegtie... |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Goeiemorgen  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Goeiemorgen  Hoiiii     |
|
Hoskeu Erelid
|
Goeiemorgen Kriebeltje...
Hoe istie vandaag??... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik heb net een gesprek van 1,5 uur gehad met twee begeleiders over mijn afstudeerproject  Wat waardeloos, ik ben er niets mee opgeschoten  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik vind het tijd voor  Ik trek het niet meer  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Arme Blend  Een bruine pretpaal voor jou dan maar? *tapt er énuh*  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Nu al uit getrokken??... ik had toch wel verwacht dat jij een echte rukken zou zijn...  Nouja... dan doe ik wel mee... ik lust ook wel een biertje...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Blend: Ik vind het tijd voor  Ik trek het niet meer  Ik doe met je mee, ook al trek ik het nog wel.  Gaat er altijd wel in  |
|
Blend
Oud Moderator
jive Van jou wil ik wel een bruine pretpaal @Blendik was vanochtend al vertrokken en toen ik hier kwam trok het weg, dat gevoel trekt je door de dag. kortom, gaat weer nergens over  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Jive... Ik weet niet wat er bij jouw allemaal uit die tap komt  ... mar doe mij maar gewoon een glaasje bier aub...  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Jivebunny
oud moderator
Mag ik den Hoskeu een glaasje wortelbier aanbieden dan? Zelfgebrouwen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuAch hij doet het met liefde  Uhmmm... van mij mag hij hem in zijn broek houden... |
|
Blend
Oud Moderator
jive Lekker hoor @HoskeuIk weet niet wat jij allemaal op zaterdagavond drinkt, maar bij ons komt het uit een tap aan de bar;)  over het niveau hoeven we ons geen zorgen te maken, die is al gekelderd |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*word wakker in een stoffig hoekje*koffie  ik ruik koffie  muhaaaa ik heb koffie nodig  *ploft weer in slaap en blijft over koffie mompelen* |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Quote Jivebunny: Een bruine pretpaal voor jou dan maar?
Ik drink meestal glaasjes bier op zaterdagavond... ik doe verder niets met bruine pretpalen  ... |
|
Jivebunny
oud moderator
Ik ook niet  Blend wel geloof ik  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Hoskeu Erelid
|
Laten we die Twaggy even helpen... *Hoskeu pakt een trechtertje en grote kan koffie...*
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
koffie |
|
nietmeer
|
Een dubbele espresso met tik voor Twaggy  |
|