|
nietmeer
|
hm.... kom ook weer op een lekker moment binnen vallen zie ik....  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Muaddhib: hm.... kom ook weer op een lekker moment binnen vallen zie ik....  Ik zal het weer ff op een normaal niveau brengen  Heeft iemand hier ooit geklommen/gezekert? Edit: Over de 1000! |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Muaddhib... Ja ze beginnen net over grote zwarte pretpalen...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Hoskeu zwarte pretpalen? Dat is hier nooit genoemd  Maar als je zegt dat je een gele rakker wilt klinkt ook apart  Dus gewoon: Ik wil  |
|
nietmeer
|
@Puck: telt zo'n mini klim muurtje op school ook? @Hoskeu: bruine toch? *Tapt een biertje voor Blend* Cheers, een gele rakker voor meneer  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
doe mij maar een bruine pretpaal  |
|
Puck Oudgediende
|
Muad, waarom niet? Heb ik vandaag ook (weer) gedaan.. Maar ze deden net alsof ik niet kon zekeren, gaan ze er zelf ook nog aanhangen.. Edit: Hoi Thee  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Hoskeu: Muaddhib... Ja ze beginnen net over grote zwarte pretpalen...  Guiness bier zeker  |
|
nietmeer
|
*Geeft Thee een reep chocola in de vorm van een paal...* @Puck: 1 keer beetje hoog springen, en je zat boven aan.... Heb wel gezekerd, maar ik was/ben zo licht, dat ik iemand anders nodig had die mij moest zekeren... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Huh, en toen stond voor mn neus, voor een gasfles... Sacha de Boer Doe ik t zo goed |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Je hebt een http:// teveel Maar stond die voor je neus? Noemde ze je ook schat en streek over je wang?  |
|
Puck Oudgediende
|
Muad, die van ons is net ff iets hoger  Sporthal Noord.. (O wacht, die kennen jullie natuurlijk niet  ) |
|
Jivebunny
oud moderator
Stond jij dan ook voor haar neus Kriebel? Of zat je in haar neus?  |
|
nietmeer
|
@Puck: ehm... nee, die ken ik niet.... (althans, in de sportzaal noord in Gouda zit geen klimmuur...) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Muaddhib: @Puck: ehm... nee, die ken ik niet.... (althans, in de sportzaal noord in Gouda zit geen klimmuur...) Alkmaar  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Jivebunny: Stond jij dan ook voor haar neus Kriebel? Of zat je in haar neus?   Wat denk je wel niet...  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @Hoskeu zwarte pretpalen? Dat is hier nooit genoemd  Jawel... door ene Hoskeu... daar net een post boven je;)... |
|
Jivebunny
oud moderator
Dat jij een kriebeltje bent en die kunnen overal tevoorschijn komen. Op de meest moeilijk te bereiken plekjes, en dus ook IN de neus  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: Je hebt een http:// teveel Maar stond die voor je neus? Noemde ze je ook schat en streek over je wang?  Niet grappig...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
 Je moet er maar opkomen  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende