|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Kriebelbiebel  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote LuckyMe: @Liz87: Ik snap het niet  Ik zou zeggen, lees een paar pagina's terug..  Nee, dr was een klant vanmiddag en die noemde me schat, en aaide me over m'n wang  Niet echt iets normaals vind je wel...?  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Naaoomii: Kriebelbiebel  Haawaaiiii  zat jij niet in de zon?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuIk probeer jouw posten zoveel mogelijk te vermijden   |
|
nietmeer
|
hm.... das inderdaad wel een beetje vreemd... Ben een hoop rare dingen genoemd in m'n 5 jaartjes appie, maar aanraken is me nog nooit overkomen.... (gelukkig...) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Nee, maar dat had ik ook gedaan. Heb net terug gelezen en begrijp het nu wel... *aait over je wang en noemt je weer schatje...  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @HoskeuIk probeer jouw posten zoveel mogelijk te vermijden   Haahahaha.... Ben ik zo vervelend??  Als iedereen zwarte pretpalen gaat nuttigen... doe ik wel een glaasje gerstenat... |
|
nietmeer
|
*Tapt voor Hoskeu een biertje* cheers  ga ff kijken hoe het met m'n proef staat... laters |
|
Kriebeltje Erelid
|
Een glaasje vloeibaar goud  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Stelletje zuiplappen  |
|
nietmeer
|
hey mensen |
|
Hoskeu Erelid
|
@Muaddhib... Meesterproef aan het doen??... als toelating voor het bierbrouwers gilde??...  (volgens mij heb ik afgelopen weekend een zonnensteek opgelopen....  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Hoskeu: (volgens mij heb ik afgelopen weekend een zonnensteek opgelopen....  ) Zou me niks verbazen  |
|
nietmeer
|
@Puck, ach die Hoskeu loopt de gekste dingen op, daar verbaas ik me niet meer over  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Muaddhib: hm.... das inderdaad wel een beetje vreemd... Ben een hoop rare dingen genoemd in m'n 5 jaartjes appie, maar aanraken is me nog nooit overkomen.... (gelukkig...) Hihi, sommige mensen zijn echt heel raar...! Een paar maanden terug kreeg ik een tik op mn achterste.. Nou dat heeft die man geweten  Quote LuckyMe: Nee, maar dat had ik ook gedaan. Heb net terug gelezen en begrijp het nu wel... *aait over je wang en noemt je weer schatje...  Haha.. * aai over je bol, grappenmaker!* |
|
Puck Oudgediende
|
Quote aimed: @Puck, ach die Hoskeu loopt de gekste dingen op, daar verbaas ik me niet meer over  Dat zeg ik toch ook  Ik wil dat m'n beugel eruit gaat  Maar die pipo heeft het nog niet een keer gezegt.. 'Goh, je beugel mag er binnenkort wel uit'.. STel je voor zeg  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Tralala, ik wacht  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Tralala, ik wacht  Ow ja?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Puck: Quote Hoskeu: (volgens mij heb ik afgelopen weekend een zonnensteek opgelopen....  ) Zou me niks verbazen  Ik had eerder een reactie verwacht als... "Vorige week pas??... je bedoeld 24 jaar terug zeker??..."  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik heb zin in zaterdag  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: Ik heb zin in zaterdag  Jij ookal??  Waarom heeft half WMR zo een zin in zaterdag??...  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Hoskeu; waarom ga jij niet naar de bowling?  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Tralala, ik wacht  Ow ja?  'Ja  |
|
nietmeer
|
bowling |
|
Hoskeu Erelid
|
Oooow is dan alweer de bowling...  Sorry... afentoe leef ik wel eens een beetje onder een steen...  |
|