|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Oooow is dan alweer de bowling...  Sorry... afentoe leef ik wel eens een beetje onder een steen...  Huh?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
maare hoskeu? kom jij niet naar de bowling? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: maare hoskeu? kom jij niet naar de bowling? Neen... ik kom niet naar de bowling...  |
|
Theetje
Oudgediende
waarom niet dan?
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Waarom wel?  |
|
Theetje
Oudgediende
omdat het gezellig is  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Kriebeltje: Waarom wel?   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Waarom wel?  Daarom.. |
|
Kriebeltje Erelid
|
Misschien heb ik wel betere dingen te doen  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Liz87: Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je gauw beneden... aai over je wang schatje...;) |
|
Theetje
Oudgediende
ach, dat moet jij dan maar weten, je loopt een hoop mis hoor |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Daar heb ik eerlijkgezecht niet echt tijd voor in het weekend op een zaterdag... Plus dan moet ik mijn vriendin uit gaan leggen van... kom we gaan naar een bowling met onder andere een Theemonster, everzwijn, apie en een voogeltje...(om er maar even een paar te noemen) die ik heb leren kennen op een forum op internet... oowja ik ben een Hoskeu... lol... |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Hoskeu: @TheE... Daar heb ik eerlijkgezecht niet echt tijd voor in het weekend op een zaterdag... Plus dan moet ik mijn vriendin uit gaan leggen van... kom we gaan naar een bowling met onder andere een Theemonster, everzwijn, apie en een voogeltje... die ik heb leren kennen op een forum op internet... oowja ik ben een Hoskeu... lol... Ik zou het aan m'n ouders moeten vragen, dat is nog erger  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LuckyMe: @Liz87: Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je gauw beneden... aai over je wang schatje...;) *ZUCHT* |
|
Hoskeu Erelid
|
@Liz... Heb je die kerel dan niet een ongeloofelijke bitch-slap voor ze harsens gegeven??... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... Heb je die kerel dan niet een ongeloofelijke bitch-slap voor ze harsens gegeven??... Deze niet.. Vorige keer wel toen er iemand op een andere plek zat..  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Puck: Ik zou het aan m'n ouders moeten vragen, dat is nog erger  Helemaal een goeie jah...   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster: omdat het gezellig is  Want Thee komt  |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; ik heb het ook moeten uitleggen.. waarom jij niet?   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Liz87: Quote Theemonster: omdat het gezellig is  Want Thee komt  en jij komt  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik heb gewoon gezegd: "Zaterdag 28 april ben ik de hele dag weg want ik ga eerst bowlen in Utrecht en daarna BBQ-en in Deventer  Geen commentaar  " |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: @Hoskeu; ik heb het ook moeten uitleggen.. waarom jij niet?   Nouja... ik hoef het al een paar jaartjes niet meer aan mijn ouders te vragen dan... dat scheeld...  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Hoskeu: Quote Theemonster: @Hoskeu; ik heb het ook moeten uitleggen.. waarom jij niet?   Nouja... ik hoef het al een paar jaartjes niet meer aan mijn ouders te vragen dan... dat scheelt...  Oja, jij was bejaard  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Hoskue krijgt 65+ korting bij het bowlen;) |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; ik vind gewoon dat ook jij moet komen |
|