|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Heey Pups, hoe gaat ie? Ik voel me een beetje overboidg in dit café op het moment  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
nou dan beginnen wij samen een gesprek  |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ben je ook  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Goeiemorgen  |
|
Wilco
Oudgediende
heej  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote puppy: nou dan beginnen wij samen een gesprek   Ga je nog van het week genieten vandaag? |
|
puppy Erelid
|
Heey Jive  Hoe is het met onze bunny? |
|
Jivebunny
oud moderator
Goed goed  Laatste paar dagen op mijn huidige werk, dan een weekje vrij om alles op orde te stellen en dan aan de bak bij de nieuwe baas  Waar ik er meer als 50% op vooruit ga  Woehoe  Ik heb mijn werk hier eigenlijk al af, dus ik zit een beetje te nixen hihi. Hoe is het met den pups? Nog steeds van de cigaretten aan het afkicken, of durf je al te zeggen dat je afgekickt bent? |
|
Wilco
Oudgediende
goeiemorgen iedereen |
|
Wilco
Oudgediende
ik was er al, maar had zin om da even te zeggen  |
|
puppy Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote puppy: nou dan beginnen wij samen een gesprek   Ga je nog van het week genieten vandaag? Nou straks lekker buiten spelen hoor  en jij? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Maar ik ga van deze proxy af....... Doei..   |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik mag van mijn baasje vanmiddag pas naar buiten  Tot die tijd moet ik het doen met het uizicht door een raampje  Ik wil naar buiten!  |
|
puppy Erelid
|
Quote Jivebunny:
Hoe is het met den pups? Nog steeds van de cigaretten aan het afkicken, of durf je al te zeggen dat je afgekickt bent? nee eerst maar verhuizen, geen extra stress  Maar dat gaat al aardig opschieten met je werk. Je hebt er al aardig zin in zo te lezen, of dat geld meer voor dat weekje vrij zeker  |
|
Jivebunny
oud moderator
Allebei Pup  Wanneer ga je verhuizen? Of is dat nog in de planning? Doei Jannick  Proxy hier proxy daar...  |
|
puppy Erelid
|
Jive; juni krijgen we de sleutel, dan moeten we (lees; manlief) er nog even tegenaan met klussen enzo. Daar hebben we een maand of 3/4 voor uitgetrokken. Dus dan zal ik ook wel niet meer zoveel online zijn  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goodmorning people..  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote puppy: Jive; juni krijgen we de sleutel, dan moeten we (lees; manlief) er nog even tegenaan met klussen enzo. Daar hebben we een maand of 3/4 voor uitgetrokken. Dus dan zal ik ook wel niet meer zoveel online zijn  Klinkt toch als een leuke aantal maanden die eraan gaan komen, ondanks de stress die je er misschien bij hebt. Het is in ieder geval weer eens wat anders  Smorgens Liz |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Alles goed Jive? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Goedemorgen... is er koffie??...  |
|
puppy Erelid
|
Jive; Ja dat is ook zo, ben al aan t ruimen hier in huis en wat dingen in dozen aan t doen. Kan maar gebeurd zijn  Kan toch niet zoveel doen in het begin in het nieuwe huis. Mijn inbreng komt later pas. Shoppen voor gordijnen enzo  . Dus hoop op een mooie zomer, met veel zwembad weer  |
|
Wilco
Oudgediende
*Geeft hoskeu virtuele koffie* Wel eerst even virusscannen  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Oeh koffie, *Zet een flinke bak koffie op de bar* Smorgens  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Jive; juni krijgen we de sleutel, ............. Dat is nog een goeie maand dan... heeft man lief nog even tijd om krachten te sparen en voor te slapen... of wordt het niet zo een project in de late avond-uurtjes en smorgens weer vroeg op om te gaan werken??...  |
|
nietmeer
|
ik moet weer gaan mensjes!! rond 2 uur zit ik weer 8er een computer op school  dus dan ben ik er weer;) doeiii   |
|