|
nietmeer
|
is toch vervelend al die mails.. kan je toch nooit wat terug vinde.. |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Williebillie: ik nie, ik WACHT juist op een mailtje van Puppy... Ben ik toch nog gewild...  |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Quote puppy: Quote Williebillie: ik nie, ik WACHT juist op een mailtje van Puppy... Ben ik toch nog gewild...  ja, en je weet waar het over gaat |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: ]Nou dat doet ie nu ook al, dus zoveel verschil zal ie er niet van merken. Alleen dan dat ie nu het geld uitgeeft en niet verdient 's avonds  Laat hem het maar niet lezen...   |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: ]Nou dat doet ie nu ook al, dus zoveel verschil zal ie er niet van merken. Alleen dan dat ie nu het geld uitgeeft en niet verdient 's avonds  Laat hem het maar niet lezen...   Hoezo niet?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: ........... Dus ik denk dat ik die opleiding maar weer eens moet opakken...!  Oow... dus na je werkvakantie in het buitenland begrijp ik... aankomend schooljaar??... voltijd studie??... Als je het kan en je vind het leuk... (vooral het deel van je vind het leuk)... dan moet je dat zeker doen...  Ik vond het onwijs leuk, maar ik kon het lichamelijk niet aan.. Half jaar geleden heb ik een operatie gehad, en daarna is het lich. een stuk beter gegaan. Quote Hoskeu: Quote Liz87: Amai Hoskeu.. Dat word wat  Waarom geef je m niet meteen je ontslagbrief? Omdat... project ingedeeld bedrijf... dus hij is niet mijn hirarchies leidinggever... niet mijn baas... maar mijn opdrachtgever zegmaar... aan hem ben ik voor een jaar uitgeleend zegmaar...  Aha.. Succes met verantwoorden  Quote Jivebunny: @Liz87, Klinkt me allemaal heel bekend in de oren hehe. Hoe lang moet jij nog? Ik ben hier over 3 dagen (met vandaag erbij gerekend) klaar  Kan niet wachten. Weg ermee, frisse nieuwe start  Ik mag er nog 48 werkdagen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen  Ik wordt een beetje gek hier, zit naar het geluid te luisteren van een boot die ligt te wachten totdat de brug opengaat. En die ligt dus pal voor ons kantoor  |
|
nietmeer
|
zet je muziek aan! |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
*zucht, ik heb honger * |
|
nietmeer
|
zometeen krijg je voedsel   |
|
puppy Erelid
|
@Blend; ja dat kan zwaar irritant zijn  Ze waren hier gisteren weer aan het oefenen met van die helies enzo...  Word je ok niet vrolijk van als je op bed ligt |
|
Blend
Oud Moderator
@Staal Kan niet he;) Zit op mijn werk (dat is het gebouw waar ik in zit, bij de weg) |
|
nietmeer
|
ow nouja in dat geval kan je toch zelf een vrolijk liedje gaan zingen zodat je aandacht daarop gevestigd is en niet op die boot!!  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Staal: zometeen krijg je voedsel   @Blend, het lijkt niet echt op werk zo he Ik ga er weer vandoor mensen, heb 2 tussenuren  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik denk dat mijn collega's liever naar een stampende scheepsdiesel luisteren dan naar mijn zangtalenten (of beter gezegd, het ontbreken daarvan  ) |
|
nietmeer
|
ja ik gaat er ook weer vandoor !! dag hoor mensjes   |
|
puppy Erelid
|
Zo... Is Willie al weg?  |
|
my-angel
Oudgediende