|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Daag Yfke..  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Moguh Hoskeu!  Goodmorning Kriebeltje..!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hooi Lizzy... Hou je het aftellen nog vol??... of heb je stiekem ook een sollicitatie brief van jezelf tussen de stapel gedaan die je baas uit wil nodigen voor een gesprek  ... onder het motto "dat is een gave baan... die wil ik ook wel... met zulke werktijden enzo"...  |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
heeft iedereen de koffie gevirusscand?  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: @Jive; juni krijgen we de sleutel, ............. Dat is nog een goeie maand dan... heeft man lief nog even tijd om krachten te sparen en voor te slapen... of wordt het niet zo een project in de late avond-uurtjes en smorgens weer vroeg op om te gaan werken??...  Nou dat doet ie nu ook al, dus zoveel verschil zal ie er niet van merken. Alleen dan dat ie nu het geld uitgeeft en niet verdient 's avonds  |
|
Wilco
Oudgediende
puppy, read your mail |
|
puppy Erelid
|
|
|
Wilco
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeutje.. Ik ben heel erg aan het aftellen...! Gisteren even heel wat dingen op een rijtje gezet.. En eens even gekeken wat ik nou eigenlijk berijkt heb in het leven.. En mezelf een schop onder mn kont gegeven waarom ik ben gestopt met de Verpleegkunde opleiding, want ik was daar best goed in, al zeg ik het zelf.. Gisteren maar eens een cetrificaten lijst opgehaald voor de examens die ik heb gehaald, en dat waren allemaal achten.. Dus ik denk dat ik die opleiding maar weer eens moet opakken...!  |
|
puppy Erelid
|
Quote Williebillie: en beantwoord please    Eh... NEEEEE  |
|
Hoskeu Erelid
|
Hoskeu is de sjaak olé olé  ...  Komt net mijn operationeel leidinggever... "Goh... hoever sta jij eigenlijk met je opdracht... ik hoor niet zo veel van je... ik ga nu naar een meeting... en daarna zullen wij eens even rond de tafel gaan zitten om de voortgang eens te bekijken..."  Nouja... wat zal ik eens verzinnen??  ... wat heb ik de afgelopen maanden uitgevoerd??... Voortgang??... welke voortgang??...  De WMR voortgang mischien??...  EDIT: Zal ik de Cafe Voogelenvlucht topics maar uitprinten... "Kijk... dat heb ik de afgelopen maanden vooral gedaan... " |
|
Wilco
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
|
Amai Hoskeu.. Dat word wat  Waarom geef je m niet meteen je ontslagbrief? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: ........... Dus ik denk dat ik die opleiding maar weer eens moet opakken...!  Oow... dus na je werkvakantie in het buitenland begrijp ik... aankomend schooljaar??... voltijd studie??... Als je het kan en je vind het leuk... (vooral het deel van je vind het leuk)... dan moet je dat zeker doen... EDIT: Dure banen en toekomst perspectieven kunnen ze je ontnemen... maar kennis kunnen ze nooit meer van je afnemen...  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Hallo mensen van het goede leven Ik verveel me hier op school  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Amai Hoskeu.. Dat word wat  Waarom geef je m niet meteen je ontslagbrief? Omdat... project ingedeeld bedrijf... dus hij is niet mijn hirarchies leidinggever... niet mijn baas... maar mijn opdrachtgever zegmaar... aan hem ben ik voor een jaar uitgeleend zegmaar...  |
|
Wilco
Oudgediende
Ikky, gewoon nar huis toe gaan dan  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Williebillie, kon het maar  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
@Liz87, Klinkt me allemaal heel bekend in de oren hehe. Hoe lang moet jij nog? Ik ben hier over 3 dagen (met vandaag erbij gerekend) klaar  Kan niet wachten. Weg ermee, frisse nieuwe start  |
|
puppy Erelid
|
@willie; nee ik geef geen antwoord  Hoe hard je ook smeekt  Maar ik kom net tot de ontdekking dat ik al mijn mailtjes kan verwijderen  Maar dat duurt even  |
|
puppy Erelid
|
Iedereen is in een keer druk zijn mailbox aan t legen  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hoezo puppy  Bovenaan staat toch een knop/link waarmee je ALLE mailtjes in 1 keer kan weggooien?  Duurt helemaal niet lang  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Waarom zou ik al mijn mailtjes verwijderen?  |
|
ikky
Oudgediende
|
Waarom zou je je inbox willen legen?  Ik bewaar lekker al mijn mailtjes |
|