|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik ben er wel..
maar voor de rest is hier niemand... |
|
nietmeer
|
Ben een beetje half bewusteloos hiero door het (denk ik) vocht tekort dat ik gister heb opgelopen... Zal dus niet echt helder en/of op tijd reageren... |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Muaddhib... Vocht tekort??... dat heet toch een kater??...  Teveel gezopen gister??...  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
ik zit hier ook meer uit gebrek aan andere dingen  niemand om mee te voetballen ofso( te warm..) hier begint het te heet te worden, ik heb zin om iemand op te bellen maar k durf niet... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Bijna half 1..  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Liz87: Bijna half 1..  jeej, bijna etenstijd als mijn broertje thuis komt.. |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
hoi hoi, zoek even wat verkoeling Pffff wat is het warm  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote puppy: hoi hoi, zoek even wat verkoeling Pffff wat is het warm  heey  ik ga dadelijk een half uurtje in de zon liggen, en deze keer niet verbranden.. De vorige keer lag ik per ongeluk bijna anderhalf uur in de zon... |
|
puppy Erelid
|
Zo dat doet echt zeer... (tenminste dat hoor ik altijd zeggen  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: hoi hoi, zoek even wat verkoeling Pffff wat is het warm  Lekker... ik wil ook warm!!  Ik ga denk ik zo maar naar huis... ben het beu hier...  Met een beetje geluk kom ik dan ook direct onder dat voortgang gesprek uit...  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote puppy: Zo dat doet echt zeer... (tenminste dat hoor ik altijd zeggen  ) Dat viel eigenlijk wel mee  Ik had alleen superveel rode vlekjes.. en mijn neus is nu 2x zo rood als normaal  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: (beetje laat) neuh... te veel gezweet, en te weinig gedronken tijdens ninjutsu gister avond.... |
|
Hoskeu Erelid
|
Jah... ze zoeken het maar uit... ik ben pleitos... veel te mooi weer om hier in die grot zonder dachlicht te zitten...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Prettige dag iedereen... geniet van het zonnetje...  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: hoi hoi, zoek even wat verkoeling Pffff wat is het warm  Lekker... ik wil ook warm!!  Ik ga denk ik zo maar naar huis... ben het beu hier...  Met een beetje geluk kom ik dan ook direct onder dat voortgang gesprek uit...  Ach joh even doorzetten  Zo weer tijd om naar huis te gaan  |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
hoi, en doei ik moet gelijk weer weg  |
|
puppy Erelid
|
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
ik ga ook  ff wat eten, en dan in de zon liggen... De rest van de middag zal k me wel kapot vervelen, en dan vanavond weer trainen... |
|
puppy Erelid
|
Ik ga ook foetsie... Even kijken of t druk is op t strand... Jive sterkte vandaag nog...   |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Hoskeu: Is iedereen nou aan het dromen geslagen... of is iedereen weg gevlucht onder het motto... "oownee... daar hebben we hem weer??"...  Ohnee daar hebben we hem weer  Ik trouwens ook  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Hehe, ik heb eindelijk 'n lege cd voor Ubuntu Feisty  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
goedemiddag allemaal, eindelijk lunchpauze, rust  |
|
Ikke