|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Buiten zitten op het terras.  maar ik zit ook binnen, buiten is het veel te warm. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Gio Ja, ik zou ook wel op het terras willen zitten;) Maar denk dat mij baas het niet zo grappig vind als ik ineens opsta en naar buiten loop  |
|
nietmeer
|
't is ook nooit goed met het Nederlandse weer heh, nou is het weer te warm...  Maar ja... je bent Nederlander of niet heh  moet toch ergens over klagen... maar een terrasje zou nu inderdaad wel leuk zijn ja...  |
|
nietmeer
|
werkstuk maken voor nederlands, over angst, maar dat wat ik nog moet doen doe ik thuis  |
|
Blend
Oud Moderator
@muad Mij hoor je alleen maar klagen over het feit dat ik binnen zit  |
|
nietmeer
|
hier in de mediatheek is het ook lekker fris hoor, zometeen nog tot kwart voor 4 techniek... |
|
nietmeer
|
@Blend: dan klaag je toch?  goeie middag trouwens nog allemaal |
|
nietmeer
|
nog 10 min.. ik heb nu echt niks meer te doen  |
|
Blend
Oud Moderator
Ja das waar  Maar als één van de weinige niet over het weer  |
|
nietmeer
|
moet met een minuut of 5 weer aan het werk....  eindelijk... @Blend: true, true... Zelfs de Indiër hier op het werk zit ondertussen te klagen dat er iets meer wind had moeten staan... |
|
Blend
Oud Moderator
Muad Het heeft dan wel weer verband met het weer, want door het weer wordt de drang om naar buiten te gaan steeds sterker  Sterkte met werken dan zo  |
|
nietmeer
|
ik ga ook maar weer, bel gaat zow.  doeiii  |
|
nietmeer
|
@Blend: mwa... gelletje gieten is niet zulk moeilijk werk hoor... Alleen een beetje opletten dat ik de ethidiumbromide niet over m'n lichaam smeer... Doei Yfke  Ik gaat er ook weer vandoor nu... Laters allemaal (oooh, giftige stofjes  muhahaha) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Dokter de Zwart komt op zijn wekelijkse ronde door het bejaardenhuis meneer van Puffelen tegen en begint een praatje met hem. Van Puffelen zegt hem dat hij de laatste week rare dingen meemaakt. "Als ik 's nachts naar de WC ga, dan gaat vanzelf het licht aan." De Zwart is bang dat van Puffelen een beetje seniel wordt, dus hij belt diens zoon op. Zijn vrouw neemt op en hij vertelt het verhaal aan haar, waarop zei gilt: "Hé Jan, moet je horen, pa piest weer in de ijskast!"  |
|
nietmeer
|
Hey Thee  Ben net weer een beetje bijgekomen  (pfff... ik werk te snel... moet ik alsnog wachten...) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hey muad   ik probeer niet in slaap te vallen, moet zo naar het riagg....  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
hallo  Verdomme, ben wéér helemaal verbrand... overal rode vlekken... |
|
nietmeer
|
@Ad: ehm... zonnebrandcreme factor 30 misschien een idee? @TheE: hm... riagg... fijn...  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Muad voor nog geen half uurtje in de zon  |
|
nietmeer
|
@Ad: Blijkbaar heb je het nodig.... Maar dan heb je best een gevoelige huid... verbrand na 30 minuten zon... Of anders ff kleurtje kweken op de zonnebank? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
muad normaal heb ik nergens last van, ik verbrand bijna nooit.. nu ineens wel.. toevallig ben ik dit jaar, voor de verandering wel 2x onder de zonnebank geweest  |
|
nietmeer
|
@Ad: hm... vaag... Misschien is dat juist het probleem... zonnebank het raam uit  proefje "al" (na 22 uur) klaar, ik ben weg hier |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Jup, denk het ook^^ Maar het maakt niet uit, als ik vóór de zomervakantie iig een beetje kleur heb is het wel goed, hoe meer hoe beter  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Hey mensen @Blend, we zitten weer in zelfde schuitje als ik die zon zie dnek ik ook wegwezen  |
|