|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
jup, dat wou ik ook zeggen, maar ik dacht dat m'n vader kwam dus had ik hem snel uitgezet;) |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Ikke: Enkie, je hebt nog steeds niet verteld hoe 't met je is   Doe eens alsof je goed opgevoed bent en geef netjes antwoord  Sorry, niet gezien  gaat goed, morgen een aantal vrienden hierheen voor mn verjaardag  Quote jou: Waar is Luna? ik heb wel weer eens zin in 'n ouderwets nachtje spammen op wmr... maken we voor 1 nachtje weer 'n Cafe De Nachtvlucht aan....
Ahh... Die goeie ouwe tijd Heb ik ook  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Enkie: Quote Ikke: Enkie, je hebt nog steeds niet verteld hoe 't met je is   Doe eens alsof je goed opgevoed bent en geef netjes antwoord  Sorry, niet gezien  gaat goed, morgen een aantal vrienden hierheen voor mn verjaardag  Vrienden uit Rotterdam? Quote Enkie: Quote jou: Waar is Luna? ik heb wel weer eens zin in 'n ouderwets nachtje spammen op wmr... maken we voor 1 nachtje weer 'n Cafe De Nachtvlucht aan....
Ahh... Die goeie ouwe tijd Heb ik ook  Luna had nooit 'n real-life leven moeten beginnen    |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
zo ben er maar weer eens brr wat heb ik dit gemist*trekt een biertje open en neemt een slok* |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Ikke: Vrienden uit Rotterdam? Ja  Quote: Luna had nooit 'n real-life leven moeten beginnen    Er hadden gewoon niet ineens zoveel mensen lid moeten worden die de boel begonnen onder te spammen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
wie??  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: Quote Ikke: Vrienden uit Rotterdam? Ja  Die krijgen ook de schrik van hun leven als ze in die uithoek aankomen  Quote Enkie: Quote: Luna had nooit 'n real-life leven moeten beginnen    Er hadden gewoon niet ineens zoveel mensen lid moeten worden die de boel begonnen onder te spammen  ledenstop, en dan iedereen die te nieuw is bannen  |
|
Twaggy Oudgediende
|
tja jij bent een modje doe er dan wat aan  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Ikke: Die krijgen ook de schrik van hun leven als ze in die uithoek aankomen  Inderdaad  er valt hier ook niks te beleven.. maarja, lekker binnen zitten dan maar  Quote: ledenstop, en dan iedereen die te nieuw is bannen  Dat betekent wel dat er heel veel inmiddels-al-ingeburgerde-leden weg moeten hè  |
|
Twaggy Oudgediende
|
tjah en wat noem je te nieuw is dan de volgende vraag |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Twaggy: tja jij bent een modje doe er dan wat aan  Ik kan niet bannen  Quote Twaggy: tjah en wat noem je te nieuw is dan de volgende vraag Gewoon iedereen die lid is geworden toen Café Ochtendglooren, Schemering, Brunchroom en al die shit kwamen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik ben net bezig, maar ben al member vanaf 22-10-06 met bijna 1000 otindex |
|
Ikke
Oudgediende
Of gewoon 'n cafe speciaal voor de forummeubels uit den goeie ouwe tijd...  |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik dus ook   niet lief |
|
Enkie
Oudgediende
|
Tegen eind september kwam er een eind aan Café de Nachtvlucht zoals ie toen was  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Nachtvlucht heb ik ook gekend |
|
Ikke
Oudgediende
Café "Den Verloren Tijd" -- Exclusief voor de forummeubels uit de tijd van de Nachtvlucht... Voor al uw nostalgie  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik heb WMR nog gekend voor het forum er was, alleen de artikels  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Nee, eind oktober bedoel ik. @Lananq, ik ook  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Lananq: Ik heb WMR nog gekend voor het forum er was, alleen de artikels  Ikke ook ja  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Goeienavond! Zijn jullie gezellig als een stel bejaarden ouwe koeien uit de sloot aan het halen?  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik heb WMR nog gekend van toen je nog niet lid kon worden..... Zo, beat that  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mmore: Ik heb WMR nog gekend toen je nog niet lid kon worden..... Zo, beat that  Komt Joey ook weer even opscheppen  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Mag toch ook wel als langste lid (exclusief de oprichter natuurlijk)  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik heb WMR nog gekend van toen Joey nog geen administrator was en een stuk minder verwaand  |
|