|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
De echte Nachtvlucht staat nog ergens 15 pagina's terug, kun je nog es kijken  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Nou, ik ben weg, een goede nacht nog allemaal en hoogstwaarschijnlijk tot morgen  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Truste Lananq |
|
Twaggy Oudgediende
|
is nog druk op wmr  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Vind je?  Ikke is nu ook al weg. |
|
Twaggy Oudgediende
|
AmyLee, chica, Enkie, Twaggy en nog 50 anderen
yups vind ik wel soms ben ik hier met 10 anderen ofzo |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ja ik ook, maar niet om tien over 1.. |
|
Twaggy Oudgediende
|
ook wel eens maar dat is vaak op een maandag |
|
chica Senior lid WMRindex: 409 OTindex: 559 Wnplts: amsterdam S |
ik ben net thuis van m'n werk, zit vaak nog laat hier. maar overdag is het gezelliger |
|
Enkie
Oudgediende
|
Haha dat je dat zo weet joh  dehh, ben moe @chica, ik vind het 's avonds juist gezelliger, is het wat minder druk en persoonlijker  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote chica: ik ben net thuis van m'n werk, zit vaak nog laat hier. maar overdag is het gezelliger yups ik had dat gister was erg saai. ben vaak ook 's nachts online ik ook zo slapen morgen van 10.00 tot 20.30 werken en dan weeeeeeeekeeeeeeend |
|
@Enkie, oh...  we gaan toch niet persoonlijk worden hé? |
|
Enkie
Oudgediende
|
@chica, niet al te persoonlijk  maar gewoon, dan praat je normaal over iets zonder dat je inmiddels al vijftien reacties verder bent tegen de tijd dat je op verzenden hebt geklikt  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote chica: @Enkie, oh...  we gaan toch niet persoonlijk worden hé? persoonlijk met 2 dames van het vrouwelijke geslachtO_o i love it  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Wordt het je een beetje te laat, Twaggy? Dames zijn niet zo vaak van het mannelijke geslacht  (of zei je het expres en wordt het juist voor mij te laat  ) Ik ben persoonlijk meer van de hetero-zijde  |
|
@Enkie, de kunst van het scrollen  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote chica: @Enkie, de kunst van het scrollen  Het gaat om het principe, dat het te druk is om een normaal gesprek te kunnen houden  maar de een zal daar wel minder problemen mee hebben dan de ander. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Enkie: Ik ben persoonlijk meer van de hetero-zijde  ik ook dus gn pobleem  |
|
hehehe, ben wel benieuwd naar een dame van het mannelijke geslacht! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote chica: hehehe, ben wel benieuwd naar een dame van het mannelijke geslacht! ik niet  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Twaggy: Quote Enkie: Ik ben persoonlijk meer van de hetero-zijde  ik ook dus gn pobleem  En toen sprak je jezelf tegen  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Enkie: Wordt het je een beetje te laat, Twaggy? Dames zijn niet zo vaak van het mannelijke geslacht met dat snijwerk tegenwoordig ben je er niet altijd zeker van |
|
@Enkie, volgens mij willen een heleboel WMR-ers gewoon lekker spammen. een gesprek? wat is dat?  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Enkie: Quote Twaggy: Quote Enkie: Ik ben persoonlijk meer van de hetero-zijde  ik ook dus gn pobleem  En toen sprak je jezelf tegen  hetero in de zin van ik - vrouw(en) en geen man(nen |
|
|
|