|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
 puppy  have fun! |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
doeg puppy, geniet ervan |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@puppy, oh schijnt de zon?  Gordijnen nog niet opengedaan, lig nog lekker in bed  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@LM; Moet even bijkleuren he, stel je voor dat ik op tv kom als de koningin hier is  |
|
|
Komt de Koningin bij je op bezoek??? |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Nou niet bij mij persoonlijk  |
|
nietmeer
|
Hmm, ik ga een bbq ritselen, gisteravond was het heerlijk zitten op t balkon, nu nog een paar mooie planten erop, de bbq moet ook als kacheltje dienen, ajjj, heerlijk voor de nazomerse avonden. |
|
hugo456 Senior lid
|
bij mij was gister toen ik 5 uur vrij was bewolkt  |
|
|
Toen ik gisteren vrij was toen was het donker  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Kpuc: Hmm, ik ga een bbq ritselen, gisteravond was het heerlijk zitten op t balkon, nu nog een paar mooie planten erop, de bbq moet ook als kacheltje dienen, ajjj, heerlijk voor de nazomerse avonden. Ik heb laatst de eerste BBQ van het jaar alweer gehad, 2 weken geleden. Heerlijk  Gewoon een elektrische BBQ op het balkon. Whoppa  Was zeer geslaagd volgens vrienden. |
|
|
Ik heb dit jaar nog geen BBQ gehad  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Ja hoor, ik let even niet op.. Een half uur wel te verstaan, en nu zijn er al 5 pagina's bij...!   |
|
hugo456 Senior lid
|
me neather  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote LuckyMe: Ik heb dit jaar nog geen BBQ gehad  Ik vanavond mn eerste  |
|
hugo456 Senior lid
|
liz, ja kan hard gaan he  |
|
nietmeer
|
@Jivekonijn. Oehh, die heb ik ook, njahh, bbq, meer zo een grillplaat. Maar ja, dan is je wel het aroma van houtskool, neujj, ik ga voor een echt bbq, een flinke gietijzeren bak zou t mooiste zijn, vuurtje van takken en dan de kooltjes erop. |
|
|
Liz: Teruglezen, het was zeer interessant.
Mopje: Een vrouw komt bij de dokter en vraagt: "Is het veilig om na mijn 50ste nog een kind te krijgen?" Vraagt de dokter: "Vind u 50 dan nog niet genoeg?!" |
|
|
Kpuc: Gewoon zo'n nep Weber kopen. Werken het beste. |
|
nietmeer
|
Neujj, wie zet er nou weer Manuela op  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Kpuc: Jivekonijn. Oehh, die heb ik ook, njahh, bbq, meer zo een grillplaat. Maar ja, dan is je wel het aroma van houtskool, neujj, ik ga voor een echt bbq, een flinke gietijzeren bak zou t mooiste zijn, vuurtje van takken en dan de kooltjes erop. Tja, gegeven paard hier  Van het kerstpakket hehe. |
|
|
Nee, niet Willy Weber of Marianne Weber...  |
|
nietmeer
|
Neuhh, dan vraag ik broerlief wel even vriendelijk van heb je misschien toevallig in de retouren nog een Weber staan?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote hugo456: liz, ja kan hard gaan he  Echt ja! @ LuckyMe, geen tijd om alles terug te lezen  En wat vertel je weer een droog mopje.. Verzin je ze zelf?  |
|
nietmeer
|
Maar die bakplaat is wel uitermate geschikt voor in de winter, gewoon je lappie vlees er zonder olie of boter op leggen en smikkelen maar in de kamer  |
|
|
|
|