|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
altijd he  , maja nu kan ik tenminste wel op WMR @muaddhib, ja ik heb af en toe nog mensen die hier langskomen ja, lekker gezellig |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
ik moet nu examens voorbereiden, maar WMR is toch uiteindelijk ook aantrekkelijker  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Brie och examens leren si niet nodig, heb ik ook niet gedaan  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Hallo allemaal  |
|
nietmeer
|
Tijd voor pauze, spreek jullie later |
|
Brie Erelid
|
Heey lananq! @Hugo, nou ja.. ik heb altijd wel beetje moeite gehad met mn niveau, dus als ik nou nix leer dan zak ik  . Doei Muad  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Dag Lananq.  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Brie ja ok, dan kan het nodig zijn  , ik had van tevoren allemaal 6-en en op eindlijst waren dat allemaal 7ens geworden, hoger vond ik niet nodig |
|
Brie Erelid
|
@Hugo, nou ja opzich sta ik er nu echt goed voor. Laagste cijfer is een 6 gevolgd door 6,6 6,9 en nog hoger..daar heb ik wel heel hard mn best voor moeten doen.. En dan vind ik het een beetje zonde opzich om die goede cijfers weg te gooien door niet te leren voor mn examens  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Brie ja indd, ik vond mezelf toen ook stom hoor, maar ben er goed uitgerold, had blijkbaar toch opgelet in de lessen |
|
Ik wil een nieuwe avatar  Wie heeft ideeën? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Brie... Plus voor sommige masters moet je gemiddeld minimaal een 7 of 7.5 staan om toegelaten te worden...  |
|
Brie Erelid
|
@Hugo, toch ijveriger dan je dacht  . @Hoskeu, ja oké.. maar voor de opleiding die ik wil gaan doen is een diploma genoeg  . |
|
Pluppel
Oudgediende
Ik heb een nieuwe avatar  .. Eeh, een piano, een aardappel? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Lananq: Ik wil een nieuwe avatar  Wie heeft ideeën? Neem een foto van de achterkant van je hoofd... of juist van je voeten... of of... van van... Waar wens jij mee geasosieerd te worden??... |
|
Brie Erelid
|
@Lananq, foto van de top van de Goliath @Hoskeu, dus jij wilt geassocieerd worden met een pinguin  ? |
|
hugo456 Senior lid
|
@Brie die heb ik vast nog wel liggen, heb ook nog wel filmpje van goliath  (en ja ik ben heel ijverig  ) |
|
Pluppel
Oudgediende
Grrrrom  , de avatar springt steeds terug  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote brie: @Hoskeu, ja oké.. maar voor de opleiding die ik wil gaan doen is een diploma genoeg  . Oow sorry... ik dacht dat je aan een batchler bezig was  ... maar nu zie ik 17 in je profiel staan... Wat wil je gaan doen voor opleiding??... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hugo456, irritant heah..! Wat voor werk doe je? |
|
Huh? Ik heb een foto van Nijntje ingesteld en nu staat die cello er weer  |
|
hugo456 Senior lid
|
@lizz, staat ook op profiel, maar ik ben doordeweeks ambtenaartje als stage, en in weekend werk ik in horeca bij Walibi World |
|
Brie Erelid
|
@Hoskeu, ik wil HEBO gaan doen in Den Haag. Das een opleiding voor tsjaa.. de taalkant van het bedrijfsleven in Europa. Beter weet ik het ook niet uit te leggen  . @Lananq, ik zie nijntje hoor  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote hugo456: @lizz, staat ook op profiel, maar ik ben doordeweeks ambtenaartje als stage, en in weekend werk ik in horeca bij Walibi World Ow ja..  Sorry had het gelezen ja.. Hoofd als een zeef de laatste tijd..  |
|
hugo456 Senior lid
|
@liz, i forgive you;)
(ik zie ook gewoon cello en geen nijntje |
|