|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@puppy, das echt lullig. Bij mij op 't werk is dat ook zo. Ik moet altijd callcenteren op n bovenverdieping van een gebouw. Geen airco, 2 raampjes en een plat dak  . |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Kpuc: Oeff, 30 of meer, en een plat dak ook nog zeker  Hoe raad je t zo  en helaas mag niet in bikini, zelfs geen korte broek  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@puppy en brie, arme jullie, ik zit op begane grond met 11 verdiepingen boven me en airco+ventilator aan  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@puppy: Zie mijn vorige post...  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote hugo456: @Hoskeu, ik blijf lekker bij windows hoor, pas als alle spellen op linux werken ga ik over, anders kan ik mijn game verslaving niet op peil houden Tsjah... een monopoly positie misbruiken om een monopoly te houden... Dan de zieltjes proberen te winnen van arme mensen door die vervolgens ook nog eens die paar euro die ze hebben afhandig te maken door je rommel nog verder uit te kleden en het aan hen te verkopen...  Maarja... als je een game verslaving hebt... (Ik moet toegeven dat ik op 1 computer een dualboot systeem met XP heb... en daar heeeeel soms nog wel eens wat games op speel... voor de rest speel ik linux games...) |
|
nietmeer
|
Ajj, dat wordt toch smorgens eerst even lang douchen meis  |
|
|
Kpuc: Met die tegeltjes op haar rug moet dat wel goed gaan toch  |
|
nietmeer
|
@puppy, heb even gekeken! Dank je  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Hoskeu, helaas is C&C TW en GW nog niet linux compatable, anders had ik al lang linux gehad, al mijn huisgenoten hebben het  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Cootje68: @Hos: Je 'o' blijft hangen! Hey Brie & Hugo  Haaaahaha...;) |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote LuckyMe: @puppy: Zie mijn vorige post...  Quote LuckyMe: In vol ornaat....Is dat dan in Eva-kostuum???  Nee dus, lange broek, stevige schoenen, shirtje en een blouse... Het zweet breekt me al uit als ik er aan denk  |
|
nietmeer
|
Shhh, dat weet puppy nog niet, verrassing  |
|
|
Kupc: psssst, ik snap hem. Komt door die komkommer..Dat geeft verkoeling  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Lieve WMR-ers, ik ga mn geschiedenis doen.. doegg   |
|
hugo456 Senior lid
|
@puppy, ik heb lange broek, stevige schoenen, shirt, blouse, jasje aan. de stropdas net maar afgedaan  |
|
nietmeer
|
Sambal bij LM? |
|
hugo456 Senior lid
|
doeg brie |
|
|
 brie! De groeten aan mozarella @hugo456: Sta jij in Adam's kostuum dan? |
|
|
Kpuc: Nee, sambal is zooooo heet  |
|
hugo456 Senior lid
|
@LuckyMe, lees dit eerst ff Quote hugo456: @puppy, ik heb lange broek, stevige schoenen, shirt, blouse, jasje aan. de stropdas net maar afgedaan  |
|
nietmeer
|
 Doei Brie, en succes! heb ik iets gemist? Komkommer??? |
|
|
@Hugo: Ik had de aan. aan het einde over het hoofd gezien  |
|
hugo456 Senior lid
|
@LuckyMe, heeft ook 5 seconden anders gestaan, toen ik op posten drukte dacht ik ook dit staat raar, dus snel aangepast |
|
nietmeer
|
Hey Kpuc, ben je er nog?  Hoe is het afgelopen met je bloederig handje?  |
|
|
Kpuc mag geen alcohol meer drinken en vlees snijden moet hij voortaan aan een ander overlaten  |
|