|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Hooi klein koniginnetje... Hoe was koniginnedag gister??... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Hoskeu: Leer en computer jij graag Blend??... Hoe is het met je sociaal, emotioneel en motorisch vlak??...  Ach, buiten het feit om dat ik motorisch en contact gestoord ben lopen bij vrienden niet graag naast me en zal mij moeder nooit toegeven dat ik haar kind ben  Verder zit mijn leven wel goed en zal ik het ver schoppen, net zoals me vader bij me deed  (voor diegene die van schrik nu van hun stoel vallen, sorry  ) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Ik schrik er niet van hoor Blend. Maar dat komt misschien omdat ik al zo geschokt was van die bruine palen...  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ Hoskeu... jahjaah heel gezellig  was gezellig bij Ikke, was alleen geen koninginnedag aan het vieren  .. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Hoskeu; hmm, je kan een aantal mensen die gister bij Kpuc waren onder druk zetten  Maar zo klef waren we ook weer niet hoor  (geloof ik  ) |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goedenmorgen..  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Omdat je het zo over heerlijk rustig had... dacht ik weer aan die defenitie die ik een paar pagina's terug quote...  Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
nerd (de ~ (m.), ~s) 1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
|
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
Maar om toch een tikkeltje serieus te zijn, ik heb dus geen koninginnennacht/dag geviert en langzaam begint de drang naar bier de overhand te nemen. Ik was met mijn familie op Texel en heb dus geen biertje aangeraakt. Je hoeft geen medelijden te hebben, maar een biertje sponsoren zal wel fijn zijn  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Ik wilde weer vanalles zeggen... toespelingen maken op die handjes vol... maar laat ik het voor de verandering netjes houden en maar niets zeggen even...  Quote Liz87: Goedenmorgen..  Hee... goedemorgen... Goed weekend gehad??... |
|
|
*trekt een groene paal open voor Blend (grolschje in nieuwe fles) He Liz87. Hoe is ie? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LuckyMe: *trekt een groene paal open voor Blend (grolschje in nieuwe fles) He Liz87. Hoe is ie? Een paal van de Sint, LuckyMe??... Ik moest ineens weer aan die schimmel denken waar je het daarnet over had...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hai Hoskeu! Ik heb wel een goed maar vermoeidend weekend gehad. Hoest met jou?
Hai LuckyMe, Koppijn.. En met jou?
Iemand een sardidon in de aanbieding? Doe maar 2 trouwens..^^ |
|
|
ach, ik mis iemand vreselijk, maar dat gaat wel weer over (hoop ik) maar verder gaat het wel goed hoor. @Hoskeu: Nee, niet de paal van de Sint...die heeft toch geen Grolsch?? Maar dat je daar aan dacht kan ik wel begrijpen.  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Ik had verwacht dat je daar juist van ging zuipen... van het met de familie op stap... (of zegt dat meer van mijn familie...  ) @Liz... Met mij alles goed... de kater is al weer een beetje aant wegzakken...  Nog veel gefeest??... |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuIk laat me hier maar niet over uit   klinkt goed  |
|
Theetje
Oudgediende
hmm, een biertje, klinkt aanlokkelijk, maar ik ben slim en verstandig, ik neem een cola, wie wil er nog meer wat drinken? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuIk laat me hier maar niet over uit   klinkt goed  Dan bedoel ik niet dat de rest van de familie zo zuipt...   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Doe mij maar een kopje rooibosthee... Whaaah Ik wil weer terug naar limburg   |
|
Theetje
Oudgediende
*schenkt een kop rooibosthee in en pakt zelf een glas cola* heeeerlijk, koolzuur op de vroege ochtend  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*geniet van een kopje warme rooibosthee  * |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: heeeerlijk, koolzuur op de vroege ochtend  In welke tijdzone leef jij??... Oowja... nog in de wolken van afgelopen weekend natuurlijk...  |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; de afgelopen dagen  bovendien heb ik vakantie, dan is het tot 15.00 uur ochtend  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Vakantie??...  Dat is toch netzoiets als weekend... maar dan langer dan twee dagen??... dat zou ik nou ook weer wel eens willen... Oowja... dat krijg ik ook weer... volgend jaar als student om de haverklap vakantie...  ...  |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; een leuk vooruitzicht toch?  |
|