|
nietmeer
|
Zucht, het waas trekt langzaam weg, nu nog het gordijn weg zien te trekken  Koffie!!! |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
nerd (de ~ (m.), ~s) 1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Hoskeu: Feisty heeft mij van OpenSUSE weggerukt, dus ja  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
kpuc; ik zou het gordijn laten hangen met al die mensen daar die de drank van gister nog kunnen voelen rondgaan in hun bloed, ik wens ze het felle licht niet toe   |
|
Ikke
Oudgediende
@Hoskeu: aan die beschrijving voldoe ik volledig  |
|
nietmeer
|
Alleen ik loop met den woesjj, Heraux en Jannick zijn broodnuchter. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
nerd (de ~ (m.), ~s) 1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
hmm, volgens mij ben ik dan niet echt een nerd.. Motorisch ben ik gewoon, emotioneel, ja, wat emotioneler dan andere mensen, en sociaal, dat ben ik tegenwoordig ook... Toch geen echte nerd   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kpuc: Alleen ik loop met den woesjj, Heraux en Jannick zijn broodnuchter. en Luna en Twaggy? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Volgende keer niet zoveel zuipen Kpuc;)  |
|
nietmeer
|
Die zijn vanmorgen vroeg al naar huis gegaan.. |
|
Theetje
Oudgediende
wauw, konden ze nog lopen?   |
|
Hoskeu Erelid
|
@IkkeNou dan zal ik dat ook maar eens gaan bekijken... dan moet het toch wel echt de moeite waard zijn...  Maar afgelopen weekend had het sociale vlak de overhand... al moet ik over dat motorische vlak zeggen, dat hoe later het werd... de motoriek toch wel wat achteruit ging  ... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Kpuc: Was iedereen nog vrij dan? |
|
Ikke
Oudgediende
Sociaal wordt nu steeds meer dankzij WMR  Maar motorisch blijf ik nog altijd achterhangen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ikke: Sociaal wordt nu steeds meer dankzij WMR  Maar motorisch blijf ik nog altijd achterhangen  Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. :
so·ci·aal (bn.) 1 geneigd om in groepen te leven 2 betr. hebbend op de menselijke samenleving => maatschappelijk 3 gevoel hebbend voor de noden van de medeleden van de samenleving => humanitair, medemenselijk, menslievend Ben je geneigd om in een groep te leven door WMR Ikke??... een virtuele groep...  |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb trek... voor het eerst in 4 dagen... wauw... ik heb sinds vrijdag ochtend amper gegeten, alleen avond eten.. en gister wilde ik ook dat niet, maar ik moest van Lessien (ik heb later op de avodn ook nog pizza gegeten  ) Is de pfeiffer dan echt bijna over?   ik hoop het zo! |
|
Ikke
Oudgediende
@Hoskeu: ook 'n echte groep, veel vaste wmr-ers heb ik ook al op bowlingen en zo gezien  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Smakelijk eten zou ik zeggen... ik kan juist niet meer aan eten denken... afgelopen weekend teveel gevreten... en nu nog wat last van het bier van gister...  |
|
Theetje
Oudgediende
Hahaha, moet je niet zoveel drinken! |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: Hahaha, moet je niet zoveel drinken! Precies, de simpele oplossing  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
goedemorgen iedereen hier een zieke Hugo  pfff haat keelpijn  |
|
Theetje
Oudgediende
@Hugo; was je gister nog naar het museumplein? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: Hahaha, moet je niet zoveel drinken! Jamaar... het is zo lekker... Zeker met zo een zonnetje op je bolus... dan lijkt het wel of dat bier zomaar verdampt...  Ik heb nog een paar keren gekeken of mijn glas niet lek was ofzo... het smaakte gewoon tegoed...  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@TheE, ja van 13.00-19.00 ofzow, toen ben ik met rugpijn en keelpijn naar huis gegaan, redde het niet meer  |
|
Theetje
Oudgediende
Hinako nog gezien dan? |
|