|
Timmy Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 728 Wnplts: Zeist
|
goeie morgen mensen op wmr
hoe gaat het met julli
hebben jullie een leuke vactionne
|
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@TheE nee.., kon echt niemand vinden daar, ook aantal andere bekende van mij waren er, maar ook geen sms en bel kwam door het netwerk heen, kreeg smsjes 2 uur later als verzonden enzo |
|
hugo456 Senior lid
|
@Timmy, hoi, en geen vakantie  , stage gaat gewoon door |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
U hebt gezocht op vactionne:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Excuseerd u mij Timmy... een wat??...  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Leuke mop: Man belt in paniek de dokter op "Dokter mijn vrouw kan plotseling niet meer praten." "Dokter: "Ach een typisch geval van acute kaak-klem." Man: "Als dat alles is, wilt u dan voor de behandeling over een half jaar langskomen......  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Hugo; kpn netwerk lag plat rondom amsterdam gister  |
|
hugo456 Senior lid
|
@TheE, en ik zit gezellig bij kpn  |
|
Hoskeu Erelid
|
@LuckyMe... Accute Kaak-klem??.... Je bedoeld zo een kapotte tv effect... wel beeld maar geen geluid...  Als je dat wil voorkomen moet je haar gewoon afentoe haar zin geven...  |
|
Theetje
Oudgediende
@Hugo; volgens mij maken alle providers gebruik van het kpn netwerk.. ik had Hinako 's ochtends om 11 ge-smst, kreeg de bevestiging 's avonds en meteen haar antwoord.. dus dat smsje heeft lang in de lucht gezweefd, en ik heb t-mobile... |
|
hugo456 Senior lid
|
@TheE, ohw ok, nou zal allemaal wel, heb nu gewoon hekel aan telefoonverbindingen  , het was zo druk gister dat onze groep ook al 2 x elkaar kwijt is geraakt en na half uur pas terug vonden  |
|
nietmeer
|
nou met orange had ik nergens last van. Dat had volgens mij niet zoveel problemen.. |
|
Theetje
Oudgediende
het was wel lachen, toen ik vanuit amstelveen amsterdam in ging om de trein te pakken naar utrecht gister kon ik geen enkel smsje versturen, kwamen allemaal pas na een 10 minuten aan, toen ik met de trein net voorbij de arena reed werden mijn smsjes gewoon meteen weer verzonden, puur het centrum van amsterdam lag plat volgens mij  |
|
hugo456 Senior lid
|
mijn smsje van half 4 ofzow kwam rond 10 uur keer aan ofzow  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Sjonge jonge, wat een gedoe zeg met die smsjes  Ik had nergens last van  |
|
Theetje
Oudgediende
jij was op texel toch?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik wel ja  Heerlijk, geen drukte en gezeur  |
|
Hoskeu Erelid
|
SMSjes??... ik had mijn handen vol... geen tijd om smsjes te versturen...  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Blend: moet je naar limburg komen, kun je ook lekker alleen zijn  |
|
Theetje
Oudgediende
je handen vol? met bier? of met iemand? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ik wel ja  Heerlijk, geen drukte en gezeur  Leer en computer jij graag Blend??... Hoe is het met je sociaal, emotioneel en motorisch vlak??...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: je handen vol? met bier? of met iemand? Met bier deze keer Thee...   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Theemonster: je handen vol? met bier? of met iemand? Met bier deze keer Thee...   aah, ik met iemand  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo iedereen   |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Als je een aantal jaartjes samenwoont... dan leer je dat uitstellen tot je thuis bent  ... En bij iemand anders zit ik niet aan haar "twee handjes vol" als ik een realtie heb...  Maar jij hebt het wel naar de zin gehad begrijp ik Thee??...  Was er nog een getuige bij ofzo... iemand van WMR die we kunnen verhoren en onder druk zetten??...  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
He LQ, hoe is ie? |
|