|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@elro; daarom zijn er ook zoveel klachten over binnengekomen  Na, ze gaan het misschien gebruiken bij de normering, wat zou inhouden dat ik een hoger cijfer heb.. Want als het niet in de NL-woordenboeken staat die zijn toegestaan bij het examen mag het ook niet voorkomen in het examen.. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ thee, hoop het voor je!! alle beetjes helpen hè! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEnou, dan mogen ze mijn NL-examen ook nog wel even herberekenen  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@TheE.... Nee, laat maar, ik zeg het maar niet...;) |
|
Loek
Oudgediende
|
@ blend die van mij ook, was me slechtste cijfer  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
ff terugkomend op in·trin·siek (bn.) 1 wezenlijk, innerlijk als iemand de woorden wezenlijk, innerlijk, gebruikt kijk ik hem al raar aan  |
|
nietmeer Erelid
|
Ze kunnen tegenwoordig op school beter aan leerlingen uitleggen hoe Google werkt. Aangezien er nog weinig geleerd wordt. Alles kan en mag opgezocht worden, rekenmachines voor 1+1 etc.... |
|
Theetje
Oudgediende
de vraag was: "waarom zou een taal geen 'intrinsieke waarde' hebben?"
a) omdat de waarde ervan niet te bepalen is b) omdat het om iets abstracts gaat c) omdat het om iets gevoelsmatigs gaat d) omdat het slechts een hulpmiddel is
Ik dat D, wat ook goed bleek te zijn, ik heb maar gegokt. Maar bij deze vraag moet je toch echt weten wat intrinsieke waarde is... |
|
Loek
Oudgediende
|
@ elro, idd, ik dou nu bouwkunde, en het verbaast me gewoon dat er niet normaal uit het hoofd gekerend kan worden, optellen en aftrekken boven de 20 hebben ze al een rekenmachine nodig... |
|
nietmeer Erelid
|
Loek Terwijl je met uit het hoofd rekenen, sneller bent   |
|
nietmeer
|
Gemak dient de mens maar of de mens er ook slimmer van wordt? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ lessien, idd ja, voor sommige sommen igg, had laatst uitgereken hoeveel uur ik oud wa (kleine training om wakker te blijven  ) dat kan wel sneller met een rekenmachine  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ga me maar ik aankleden, ga over een half uurtje richting school.. Kan moeilijk in mijn pyjama  |
|
nietmeer Erelid
|
Loek Sommige dingen daarin zijn nu eenmaal makkelijker met een rekenmachine, maar de simpelste sommen, gaan tegenwoordig met de rekenmachine, uit het hoofd rekenen, kan een groot deel gewoon niet meer   |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, wel weer eens ander  |
|
nietmeer Erelid
|
Thee Succes   |
|
nietmeer Erelid
|
@Loek.... I know.. altijd lachen bij de supermarkt;).... "Het is 32,50... je geeft 50 euro, wacht tot ze het ingetikt hebben op de kassa en zegt dan... wil je er 2,50 bij?" |
|
nietmeer Erelid
|
Dan krijgen ze een probleem, terwijl ze gewoon die 2,50 van het totaal bedrag af hoeven te halen   |
|
nietmeer Erelid
|
Doe je best Theetje... kick some ass... |
|
Loek
Oudgediende
|
@ elro, idd dat is lache  zitten die meisjes, slaan helemaal op tilt  bij de appie moeten ze wel een examen doen rekenen voordat ze achter da kassa mogen |
|
nietmeer Erelid
|
Tegenwoordig heb je op iedere kassa wel staan wat er terug gegeven dient te worden, dat had je in mijn tijd niet, toen moest je het nog echt uit het hoofd doen en netjes met terug geven, tellen tot het bedrag wat er gegeven was..... |
|
nietmeer Erelid
|
Terwijl het allemaal zo simpel is... gewoon doortellen  ... maarja, 10 jaar in de slijterij met statiegeld etc. rekenen uit het hoofd;)... |
|
nietmeer Erelid
|
We kregen daar een nieuwe kassa, die ook de teruggave kon berekenen... Dat hebben we precies 1 dag gebruikt... toen hadden we aan het eind van de dag een omzet die we normaal gesproken in een maand deden. Dus die functie hebben we echt nooit meer gebruikt.. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
heheheh!!!! Alweer allerhoogste Genialiteit.. hey, ze doen je een plezier hoor !!!  |
|