|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
hormonen problemen hierow? |
|
nietmeer
|
Ik hou m'n hart vast bro, is er nog koffie in de tent? |
|
Loek
Oudgediende
|
jupz, koppie koffie? wat erin? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Blend is een koorddanser... maar op het strakke of op het slappe koord;) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Gek en Geniaal...hmmmm Die scheidslijn is flinterdun. Dus is het knap om daarop te balanceren...Ik kan zo weer geniaal zijn hoor  |
|
nietmeer Erelid
|
*boinkje* hey bro....
laten we inderdaad maar koffie nemen.. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Elrohir Dat hangt af van de situatie. De boog kan niet altijd gespannen staan;) Soms moet je even je hoofd boven het maaiveld uitsteken, maar niet te lang. Dan ben je je hoofd kwijt. De dans des levens is voor iedereen anders, ik heb ook mijn eigen ritme  Al heb ik wel iemand gevonden die dezelfde noten speelt;) |
|
nietmeer
|
Knonne m'n pan spat uit elkaar, die roze bom heeft niets uitgehaald, was zeker een losse flodder  |
|
nietmeer Erelid
|
Zolang het maar geen regendans gaat worden aub... Ik had mijn zinnen gezet op mooi weer  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik haal de verentooi al uit de kast  Ik kan niks garanderen, maar ik dans voor de zon. Laat de zon schijnen  (de zon schijnt altijd;) maar dat even ter zijde) |
|
nietmeer Erelid
|
Kpuc.... Neem nog wat rust... gedimd licht... zachte muzikale toontjes op de achtergrond... en relaxen maar... Joep erbij.. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Kpuc: Remedie tegen hoofdpijn. Naar bed gaan en je laten verwennen door een leuke vrouw. Je hart gaat sneller kloppen, je stofwisseling krijgt een boost en binnen no-time ben je je hoofdpijn kwijt....  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ blend, ach hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind, want de appel valt nooit ver van de boom. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
"Gisteren kwamen er in totaal 6000 klachten binnen, waarvan er nog steeds veel over het examen havo Nederlands van woensdag 16 mei gingen. Inmiddels is gebleken dat het woord intrinsiek niet voorkomt in de meeste Nederlandse woordenboeken."  vandaar dat ik die vraag fout heb... stelletje ***  )&)(* En dan had ik nog het van dale bij me, de pocketeditie... |
|
nietmeer Erelid
|
@TheE.... Klagen hoort erbij bij een examen... maar de intrinsieke waarde is toch wel iets wat je als leerling hebt geleerd bij een jaartje economie ofzo.. Quote: U hebt gezocht op intrinsiek:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
in·trin·siek (bn.) 1 wezenlijk, innerlijk |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEEn daarover gingen mensen klachten sturen? Dat intrinsiek niet in het woordenboek stond???  |
|
Loek
Oudgediende
|
in·trin·siek (bn.) 1 wezenlijk, innerlijk
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik weet nog steeds niet intrinsieke is.. Het ging over de intrinsieke waarde van de taal nederlands en daarom deze niet verloren mocht gaan.... Maar het stond dus niet in mijn woordenboek.. Echt zo k**... |
|
nietmeer Erelid
|
@Loek......LOL... ook de Dikke online gevonden?? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ elro, jupz  |
|
nietmeer
|
Het is ook een belachelijk woord ook zeg, zeg dan gewoon wezenlijk, weer zo'n verbastering vanuit het Engels  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Blend
Oud Moderator
@TheEDat soort dingen staan sowieso niet in een woordenboek. Als je weet wat intrinsiek gewoon betekend moet je met logisch beredeneren daar antwoord op geven;) Dat de 'echte/wezenlijke' nederlandse taal verloren gaat. Door die Breezah taal enzo, msntaal. Al die verbasteringen van woorden. De intinsieke waarden van de nederlandse taal gaat verloren En klets daar een leuk verhaal omheen;) |
|
nietmeer Erelid
|
De intrinsieke waarde van het aandeel;)... in die context heb ik het ooit (heel lang geleden) geleerd... Alleen zijn sindsdien mijn aandelen behoorlijk in waarde vermindert  |
|
Loek
Oudgediende
|
echt te dom ja, ze weten toch dat de nederlandse taal *verloedert* (volgens puristen) ik zou zeggen leeft, die nette woorden vallen er gewoon tussenuit, en terecht! |
|