|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
heey hugo, neej, niet goed geslapen jij? |
|
nietmeer
|
Ikke wel, gelukkig  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
ja ging wel, alleen wat kort, gister gezellig met paar meiden filmpje zitten kijken dus was wel 1 uur ofzow vorodat ik kon pitten en vanochtend 7 uur weer wekker |
|
Loek
Oudgediende
|
ok dus wel gezellige avond gehad, da's dan wel weer chill |
|
hugo456 Senior lid
|
Ja avond was top  |
|
hugo456 Senior lid
|
maar hoe kwam het dat jij zo slecht sliep dan? |
|
Loek
Oudgediende
|
ow weet niet, slaap de laatste tijd wel vaker slecht, kon gewoon niet in slaap komen, tot uurtje of 2, half 3 wakker gelegen ofzo |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@LoekHad ik eerst ook, op een gegeven moment was het weer over. Echt heel raar, maar gelukkig slaap ik nu weer beter. Te goed juist  Want ik kom er echt bijna niet uit 's ochtends  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Loek, had ik laatst ook, maar bij mij had het bepaalde redenen waardoor mijn hersens maar bleven malen  , maar balen dat je zo slecht sliep, hopelijk snel beter |
|
hugo456 Senior lid
|
@Blend, ik ken het gevoel van bed niet uitkomen, kwam kwart voor 9 bed uit en meost 9 uur op werk zijn  |
|
Loek
Oudgediende
|
sinds ik kan herrinneren slaap ik al slecht, lig ook vaak te malen, gister ook beetje last van, kon helaas me radio niet hard zetten om m'n hoofd leeg te slaan  maar toch wel gelukt op gegeven moment |
|
olivier Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 43 Wnplts: Huizen
|
pff das nog niets moest 5 dagen lang om 6 uur op om vervolgens om 8.15 in leiden te zijn, en dan na de hele dag wiskunde om 7 uur savonds weer terug  |
|
hugo456 Senior lid
|
@olivier, je hebt het zwaar;), ik werk 6 dagen in week dus kan ongeveer gelijk trekken  49 uur in week werke  |
|
Blend
Oud Moderator
Na het horen van jullie tijden voel ik me ineens een stuk beter  Weet niet hoe het komt  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik had laatst over 3 nachten 7 uur geslapen, 1 nacht zelfs helemaal niet  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Blend, ja je hebt werkpaarden, ambtenaren en luxe paarden  |
|
Blend
Oud Moderator
@HugoIk werk op dit moment 4 dagen in de week, gewoon van 9 tot half 6. Vanaf halvewege juni 5 dagen in de week  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Blend ja ik werk wel 5 dagen, maar dan als ambtenaar, 6de dag si wel zwaarder dan horeca  |
|
Blend
Oud Moderator
@HugoJij ontvangt dus voor die 5 dagn aanwezigheidspremie  Ik moet zeggen dat het zweet ook niet echt op mijn voorhoofd staat hier  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen  Thee? een litertje graag  Ik heb me een beetje verslapen en moet over 2 uurtjes in de gymzaal zitten... |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, wat voor examen heb je? |
|
Theetje
Oudgediende
vandaag heb ik Scheikunde... Heb er amper wat voor gedaan  |
|
Loek
Oudgediende
|
hmmmz dan wens ik je heel veel succes, trouwens is het niet bagger om in een gymzaal te zitten, alle geluiden worden dik versterkt enzo.. |
|
Theetje
Oudgediende
Nee, ik vind het juist wel chill. De bel hoor je niet in de gymzaal, is uitgezet. Je kan in de kleedkamer je spullen laten en naar het toilet. En onze gymzalen hebben een apart trapgedeelte waar je alleen komt als je gym hebt en dat is totaal afgezet. Bovendien zitten we ook niet vlakbij een weg, dus daar heb ik ook geen last van. Het meest irritante is dat de ramen open zijn en in het park ernaast nog wel is geluid kan zijn. Maar het valt me ontzettend mee. Ik heb er nog niet echt last van gehad. |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEIk werd juist altijd gek als het helemaal stil was  |
|