|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Dit is ook wel lekker, maar persoonlijk heb ik het liever 's avonds |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Doeg cootje   |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
dooei cootje
|
|
Loek
Oudgediende
|
@ blend jaaaa.... |
|
Loek
Oudgediende
|
over 5 minuten begint m'n les dus denk dat ik hem maar een beetje peer, |
|
Loek
Oudgediende
|
latertjes  *boink*  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
HumorDe reacties van thee en vooral luna dan  Oh help :') |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Geweldig, ik lach me dood  |
|
Blend
Oud Moderator
Even voor de mensen die het willen weten, dit is mijn tel |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Hee iedereen...  en vriend Blend...  Kom ik na een lang weekend van 5dagen vandaag online... heb ik ineens vrienden...   (vriendenlijst is funny...  ) |
|
Blend
Oud Moderator
@Lm Te laat  Of heb je jezelf ingehouden en niet geklikt?P @HoskeuBen je nu een beetje brak? Met het vooruitzicht dat je weer aan de slag moet  |
|
Loek
Oudgediende
|
zo ben er weer, les is al weer over |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Brak??... ik moest me vanochtend letterlijk uit mijn bed sleuren... alles kwijt... kon mijn brooddoos niet meer vinden... en het lood voor in mijn schoenen... de tranen voor in mijn ogen... de brok in mijn keel... overal moest ik naar zoeken vanmorgen... Eigenlijk is het best sadistich... zo een vakantie... even je medewerkers laten voelen hoe het is als je ook nog een leven naast je werk zou kunnen hebben... en als je er net aan gewend begint te raken... je kan op den duur zelfs weer glimlachen na een week... dan is je vakantie weer om...  Ik heb al gevraagd om Irishcoffee in de automaat te doen... dat denk ik dat zeker bij zou dragen aan het moraal van het personeel... maar dat willen het management weer niet... Maar het valt op dit moment mee... beetje slecht geslapen... maar sterke koffie maakt weer veel goed...  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
@LM beter dan te vroeg |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuKlinkt als een gebruikelijke maandag  Maar het lood is in je brood gevonden en je moed zit in je koffie;) |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Maar ik heb wel vrienden!!...  Dat bespaard me weer een hoop geld in de kroeg... hoef ik die vrienden niet meer te kopen met bier... dan zeg ik gewoon... "Ik heb vrienden gevonden die gratis mijn vriend willen zijn"...  (sjonge... zo vroeg op de morgen en nu al zo flauw bezig...  ) |
|
nietmeer
|
Hooi allemaal  |
|
Loek
Oudgediende
|
hooy Yfke, ziek thuis? |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuJa, de vrienden zijn hier een muisklik van je verwijderd. Ze zijn ook weer met een muisklik verwijderd. Het is niet dat ik in het echt geen vrienden kan betalen, maar zo beetje vrienden maken is ook leuk. Het klikt meteen, geen voorwaarden. Gewoon voorwaardelijk vrienden voor het leven. Niks is wat het lijkt, daar lijkt het tenminste op. |
|
nietmeer
|
@Loek, jah, gisteren ook... |
|
Loek
Oudgediende
|
@ yfke, balen joh.. |
|
nietmeer
|
@Loek, jah nogal...Ik ben nu al bijna 2 weken ziek, alleen met hemelvaart ging het watbeter... |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Goedemorgen mensen  , allemaal lekker geslape |
|