|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HugoQuote Herman Finkers - De zon gaat zinloos onder, morgen moet ze toch weer op:
Kijk, dat zou ik dus nooit doen; moet je niet doen. Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind." Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien."
|
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
*jeej ben thuis en weer online, nog activiteit hier? |
|
nietmeer
|
@Blend: en daarna iets met een oproep: "een lelijk kind, heeft een opgezwollen vlekkerig gezicht en een hangkin" (even later) "Is een heel lief jongetje" (ben de letterlijke tekst even kwijt... kwam daar op neer in ieder geval...) Ik ga er vandoor, laters |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Éééén ik ben er weer   |
|
Loek
Oudgediende
|
*JeeJ* welkom  |
|
Jannick
Oudgediende
Wat kan ik ver komen toch met een repetitie!   |
|
Loek
Oudgediende
|
had je rep? hoe ging het? |
|
Jannick
Oudgediende
Wiskunde, nee. |
|
Loek
Oudgediende
|
jammerdejammer.. nog wat leuks gedaan vandaag? |
|
Lego Senior lid WMRindex: 9 OTindex: 232 Wnplts: kikkerland
|
hooi!! |
|
Jannick
Oudgediende
Nee, alleen school. Hoi Legoblokje..   |
|
Loek
Oudgediende
|
heey lego! |
|
Lego Senior lid WMRindex: 9 OTindex: 232 Wnplts: kikkerland
|
hoe ist met jullie? leuk gehad op school  |
|
Loek
Oudgediende
|
ronduit ge-wel-dig, not.. was 40 min te vroeg op school, en verder weinig uitgevreten, had maar 20 min. les. lekker nutteloos dus, maar weer naar huis gegaan, nu ff een maquette in elkaar proppen |
|
nietmeer
|
Hoi allemaal  |
|
Loek
Oudgediende
|
Hoi bloem |
|
nietmeer
|
Haay Loek  Alles goed? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Lego - blokken is het woord stapelen is het antwoord boven op of naast elkaar Kinderhanden persen vormen
Lego - Blokken is het woord Ranke rechten of soms even krom Rondom een bocht of rechtomhoog In irrationele lijnen - een matrix of recht van zijn.
Het is Lego - de geest ontvouwd
Lego - Blokken is het woord Studerende kinderen lezen het voorschrift stapelen, drukken, knijpen graaien in de massa Uiteindelijk drijft de geest naar andere beelden weg van het papier van de norm en maat.
Lego - we love you Wat was mijn jonge leven zonder jou.. een saaie zaak een onontwikkelde niets te beleven zelf-mismaak
Lego - blokken is het woord We bouwden werelden nog nooit vertoond gedachten gangen uit rood en geel groene platen - witte straten Torens kunstig tot middelhoog.
Lego - de blokken dozen voorbij Technische delen staven en katrol draden met contactpunten blokjes met mooi blauwlicht Treinen rollen af en aan Krijgt de kamer een nieuw bestaan
Met Lego kun je alles maken Lego kraakt de spanning in het raam van het bestaan.
Met Lego zit je nooit stil beweegt alles mee, deint het van de kleuren - als je even goed oefend ruik je de geuren.
Met lego wordt je vrij |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
hoi bloem, loek, lego, jannick en rest  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ bloem, ja goed hoor met jou @ heraux, creatief hoor Edit, ik sta versteld, waar haal je het vandaan echt, best wel lache! |
|
Loek
Oudgediende
|
heey hugo! |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer