|
Lego Senior lid WMRindex: 9 OTindex: 232 Wnplts: kikkerland
|
@heraux das niet normaal  wel cool @ loek zou ook willen dat ik maar 20min had... |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ lego, ook als je bij elkaar 2 uur moet reizen? dan zit ik liever wat langer hoor.. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Bloempje ontvouwd zich in de ochtend gaapt heel diep en kijkt met een schrik omzich heen, niemand die het zag goed, wat een mooie dag..
Want ik ben princes bloempje en koninklijkheid is wat ik vermag.
Even trippeld ze op haar worteljes langs de met zijde geklede tree hoort ze stemmen met een lach is zij weer tevree..
Even in de keuken, de deur op een kier kijkt ze voorzichtig of alles is zoals het hoort en geniet met veel plezier.
Opend ze de kast met grote grollen en neemt de marsepijn en zoete drop. Sluipt ze voorzichtig naar haar eigen zaal en smikkelde deze bij een stoel achterop.. verborgen uit ieders zicht.. want het zal je maar gebeuren dan iemand je als koninklijkheid van snoepen beticht. |
|
Lego Senior lid WMRindex: 9 OTindex: 232 Wnplts: kikkerland
|
@Loek nou ik niet dan reis ik maar 2 uur voor niks dat liever dan langer op school zitten (ik zou dan trouwens waarschijnlijk wel "ziek" zijn...) |
|
nietmeer
|
Ik voel me vereerd  |
|
Loek
Oudgediende
|
 ok dan heraux! |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
nou loek kijken of hij jou of mij nu doet of geen van beide  |
|
nietmeer
|
Geen van beide  Alleen mij |
|
heraux Oudgediende
Over Loek kan ik veel zeggen ik drijf in mijn gedachten terug in oude tijden maar mannen en vrouwen ook nog vrijden..
Loek was een pezige kerel, niet altijd lief en zeker niet geprezen - maar dit is een andere - uit verre oort.. waar men over mystieke verhalen wel vaker hoord.. over elven en draken, over koeien die melk aten - over demonen en geesten - over strijd en bevrijding.. over de val der goden.. Een duistere tijd.. die over ons komt
Waar engelen op paarden alleen de beste strijders van het slagveld vergaren - klaar voor de strijd tussen goed en kwaad.. voor eeuwig gedoemd te weten deze strijd te verliezen.. maar desondanks..
De strijders eren hun goden en hun onontkomelijk lot.. |
|
nietmeer
|
LOEK waar kom jij vandaan?  |
|
nietmeer
|
Dubbelpost. Daar hebben we niet zoveel aan  |
|
Loek
Oudgediende
|
dank heraux!
@ bloempje uit naarden |
|
nietmeer
|
@Loek Quote Heraux: - maar dit is een andere - uit verre oort.. Ik bedoel dat  en dat wat eronder staat  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ bloem, ja dat zeg ik, best heftig hoor hier wonen  |
|
nietmeer
|
 Zeg dat dan  Lastig om daar te overleven?  |
|
heraux Oudgediende
Hugo kon veel vertellen maar lezen was niet zijn slag - want op een vreselijke donderdag als slag bij heldere hemel - werd hij getikt en in een zak ontvreemd van zijn bekenden..
Een enige tijd zat hij daar nog niet goed door waar en hoe.. kreeg hij het heldere moment voor ogen en ik zal je zeggen hoe.
Eens werd hij gevraagd welke zaken hem aanspraken want als zulk een belangrijk mens voor de ruil moest de waar wel van waarde blijven.
Boeken mijn waarde.. ik lees veel boeken.. doet u er mij maar - maak het goed bol.
En daar kwamen de knechten aangesneld.. met een krat zo groot en gevuld.. Lezen tja, eigenlijk was het niet zijn slag.. maar van een nood maakt men deugd en dat kwam zeker op een dag.
De boeken waren allen gelezen neem ze mee - en schrijf de waarde bibliothekaris dat Hugo ze allen gelezen heeft.. en zo geschiede.. de krat werd meegenomen - want ellendig zwaar was die last..
En hugo.. die las nog wat in de krat.. en zo kwam hij vrij omdat men hem had onderschat..
|
|
hugo456 Senior lid
|
Hmm toch jou dus loek, ok mensen ik verveel me dood atm  |
|
hugo456 Senior lid
|
Yey ik ook  danku heraux |
|
nietmeer
|
Nu Heraux zelf wat over zichzelf |
|
Loek
Oudgediende
|
Heraux die jongen kan me wel dichten, Hoewel het wat onzin is Weet hij wel waar hij zich op moet richten Het is als een laagje vernis
Werelden verzint hij Zonder te denken Hij maakt een wij Zonder te krenken
Een aardig zinnetje over een ander Is wat hij wel kan Een Nederlander Of een zwartman
Een verhaal wat nergens over gaat Zonder reden iets verzinnen Maar het gaat om de daad Zonder iemand te beminnen
Een strofe meer of minder Is voor hem geen probleem Het is als de winter Maar dan niet zo gemeen
|
|
Loek
Oudgediende
|
*ik doe me best om voor heraux iets terug te doen, meteen zegt niemand meer wat  |
|
hugo456 Senior lid
|
sorry slaap hier half, heb geen zin meer  wil mijn neiuwe boek lezen en hele avond niks doen en vroeg slape, ben beetje moe van weekend telaat naar bed gaan  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
 Heren... jullie gaan lekker hier.... @heraux, ge zijt een woordkunstenaar @Loek, jij ook..... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|