|
nietmeer
|
@Guusjee, ik wil zoiets niet over mezelf zeggen;) misschien ben ik idd wel geniaal, maar ik doe vwo wel met moeite hoor!  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@Loek moet je wel engels woordenboek nemen he, mijn spreekwoord is engels  ;) |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
@yfke; dat heet zelfkennis  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
iel iel iel iel, vandaag biologie... |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ hugo, ik ben vwo geslaagd hoor, kan dat wel bedenken  |
|
hugo456 Senior lid
|
ohw voel me opeens dom als havo  iedereen hier ongeveer vwo  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote hugo456: ohw voel me opeens dom als havo  iedereen hier ongeveer vwo  ik doe momenteel havo examen hoor  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ hugo, sorry staat er niet in |
|
hugo456 Senior lid
|
yey toch nog 1 die net zo slim is als ikke(en dan niet wmr persoon ikke)  |
|
En ik ook  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thee, Hoi, succes weer vandaag! |
|
@TheE; gaat het lukken vandaag met bio? Ik kom er net achter dat het wel slim is om nog wat ecosystemen te leren  |
|
hugo456 Senior lid
|
Biologie  |
|
Loek
Oudgediende
|
biologie is eitje, niet leren, logisch nadenken en doen! |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Guusjee: @TheE; gaat het lukken vandaag met bio? Ik kom er net achter dat het wel slim is om nog wat ecosystemen te leren  grr, die heb ik nooit begrepen, staan die niet in biodata?   Quote hugo456: Biologie  jep, maar als ik hiervoor een 5 haal kan ik bijna zeker zeggen dat ik geslaagd ben Quote Loek: @ thee, Hoi, succes weer vandaag! hey, dankje  |
|
nietmeer
|
Hej thee  srry beetje laat, moest de stenen in de vissekom van mn zusje schoonmaken.. |
|
hugo456 Senior lid
|
Snapte er nooit zoveel van, altijd 5.7's enzo, toch voldoende  , blij dat ik in 4de ander profiel kon kiezen |
|
@TheE; Geen idee, BINAS hebben wij, dus dat moet je zelf ff uitzoeken  maar ik heb ook ecosystemen in mn samengevat, en nog een tip, neem je woordenboek mee, daar staan heel veel biologische begrippen in |
|
Theetje
Oudgediende
@Hugo; ik wou NT doen, met informatica als keuzevak.. Maar mocht niet  dus nu doe ik NG met Informatica als keuzevak... Maar dat houd in dat ik ook bio heb  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik had n&g, m'n beste vak was bio  |
|
Ik heb nt+ng met nog eens m&o erbij  En mn beste vak is, natuurkunde geloof ik  |
|
hugo456 Senior lid
|
Ik had economie en maatschappij, had blijkbaar toch beetje aanleg voor economie, dat was zo easy voor mij |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Guusjee: @TheE; Geen idee, BINAS hebben wij, dus dat moet je zelf ff uitzoeken  maar ik heb ook ecosystemen in mn samengevat, en nog een tip, neem je woordenboek mee, daar staan heel veel biologische begrippen in hmm, ik heb lekker biodata  300 pagina's bio begrippen... We mogen toch zelf kiezen welke we gebruiken... Woordeboek zit al in mijn tas  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik had na 12 en tekenen erbij |
|
maar bio is voor mij echt k*t, want ik ben een type niet leren. Dus nt was het beste profiel voor mij, want daar moet je het gewoon begrijpen  |
|